'A hang ami azt mondogatja: Nézd milyen életet kaptál te szerencsétlen. Ez jutott neked.'
A hangok még mindig a fejemben voltak, az az ember aki utánam futott egyre közelebb ért. Annyit éreztem hogy az a valaki rám ugrik.
Tippeljetek ki volt.
-Hadjál már JJ!
-Nem! Fogalmam sincs mit mondtam fogalmam sincs miért futottál el de kérlek ne.
- Mégis mit ne?
-Ne fuss el újra Petra,kérlek beszéljük meg .
-Nem szeretném.
Majd leszált rólam
-Vagy elmondod vagy bejössz velem a vízbe.
Miért akarja hogy...éjfélkor bemenjek vele a vízbe? Na mindegy.
-Bemegyek veled.
-Hurrá!
-Ne örülj annyira Cupcake. Csak egy kis ideig megyek be.Mivel sötét van így úgysem látja hogy apa mit művel velem otthon. Levetettem a ruháimat és JJ is így tett.
Rajtam egy bikini melltartó van és a fehérnemű amit Kie adott, JJ-n pedig csak egy boxer. Maybank belefutott a vízbe de nekem ahoz túl hideg volt így lassan kezdem el bele sétálni.
- Miaz Petra? Csak nem félsz hogy megesz valami?XD
-Dehogy félek csak tudod egy kissé hideg a víz.
-Gyere már nyápicka.XD
-Kit neveztél te nyápickának?XD
Oda futottam hozzá és lefröcsköltem. JJ-nek a mellkasáig ért a víz nekem pedig a nyakamig.
Csak néztünk egymás szemébe majd..
-Gyönyörű vagy.- Szólalt meg JJ.
-Tessék?
-Azt mondtam gyönyörű vagy.
Közelebb mentem hozzá. Megfogtam az állát és megcsókoltam.
-Szeretlek JJ Maybank amióta csak megláttalak.
-Szeretlek Petra Evans amióta csak megláttalak.
Ő is megcsókolt.
-De most komolyan. Hogy vagy ilyen gyönyörű?
-Gyönyörű vagyok?Tényleg?
-Tényleg.
Kifutottam a partra és JJ természetesen követett.
Lefeküdtem a homokba és ő felém mászott. Elkezdte csókolgatni a nyakamat. Nekem pedig apró sóhajok hagyták el a számat.Egyre lentebb kezdett el csókjaival hinteni.
-Szabad?
Úristen JJ hogy lehetsz ilyen úriember?
-Szabad.
Majd levette fehérneműmet és nyelvével kezdett el isteníteni.Sziasztok! Az utobbi 4 napban azert nem volt resz mert tanulnom kellett és mert nagyon fáradt voltam.Holbap kovi resz😚
VOCÊ ESTÁ LENDO
Nem hittem volna...(SZÜNETELTETVE)
Romance-JJ jól vagy? Nem esett bajod? Valaki gyorsan kötszert! -Ha te itt vagy melletem,mindig jól vagyok.. -Ne mond ezt! Valaki segítsen be vinni a szobájába! -Értem én...egyből a közepébe? Vagány csaj vagy!😏 -JJ!! Itt hagylak!!😂