4'Günlük

4 2 5
                                    

02.05.2019

Günlük
Merhaba günlük nasılsın? Ben iyiyim. Hyunjin de iyi. Baya toparladı kendini. Biliyor musun? Bugün basketbol maçları vardı ve ben de izlemeye gittim. Ondan daha heyecanlı olduğum kesindi ama ben maça mı heyecanlandım yoksa onu gördüğüme mi heyecanlandım bilemiyorum.

O kadar güzel oynadı ki tekrar tekrar aşık oldum ona bugün. O her basket attığında deli gibi çığlık atıyorlar, tezahüratlar yapıyorlardı.

Ben ise sadece sana odaklanmıştım. Arada bir tezahüratlara katılıp seni alkışlasamda sadece sana odaklanmış bakıyordum. Çünkü elime bir daha seni bu kadar uzun izlemek gibi bir şey geçmeyebilirdi. Ve bende bunun tadını çıkardım.

Sonuç olarak maçı kazanmıştınız ve çok mutluydunuz. Hele hele maçı kazandıktan sonra seni yukarı fırlatmaları çok güzeldi. Keşke ben de orda olsaydım. Seni yukarı fırlatıp senle gurur duyduğumu milyarlarca kez söyleyebilseydim. Ama maç bittikten 5 dakika sonra kendi cehennemime geri dönmek zorunda kaldım.

Gerçekten çok fazla terlemiştin umarım soğuk su içmemişsindir çünkü hastalanmanı istemem. Hastalanırsan okula gelemezsin. Okula gelemezsen ben seni göremem ve seni göremezsem bütün morel motivasyonum düşer.

Şimdi çok geç oldu. Yatmam gerekiyor şampiyon. Umarım daha nice şampiyonluklar kazanırsın. Yarın görüşmek dileğiyle.

~~~~~~~~~~~~~~~

Ah benim Felix'im ne kadar masum ve güzel seviyor.

GünlükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin