5'Günlük

4 1 8
                                    

05.05.2019

Günlük
Merhaba günlük nasılsın? Ben iyiyim. Dün rüyamda annemi gördüm. Bembeyaz elbiseler içinde melek gibi duruyordu. Onu çok özledim günlük. Rüyamda beni çok sevdiğini söyledi durdu. Saçlarımı öptü. Doya doya sarıldı bana hiç bırakmayacakmışçasına. Bütün özlemimi giderdi bu rüya. Ama bence bu rüya değildi. Annemin bana küçük çaplı bir ziyaretiydi.

Neyse ben bugün olanları sana anlatayım. Bugün bir çocuk Hyunjin'e kafa tuttu. Bir an onun ne kadar salak olduğunu düşündüm. Hyunjin kadar mükemmel birine kafa tutmak kim sen kim?

İşte bazı insanlar gerçekten çok değişikler. O çocuk öyle davranınca Hyunjin ile kavga ettiler. Ama biliyor musun? Ben bugün Hyunjin'in gizli kahramanı oldum. Ona bu kavgada yardım ettim. O ne kadar ben olduğumu bilmese bile...

Çocuğa bir not yazdım. Eğer cesareti varsa çatı katına çıkmasını aksi takdirde kendisi korkak kedi ilan ediceğimi söyledim. Tabiki de karizmasını çizdirmek istemeyen bir ergen olarak oraya gelecekti. Simsiyah giyindim beni tanıması imkansızdı ki zaten tanıdığını da hiç zannetmiyorum.

Çocuk geldikten sonra onu tehdit etmeye başladım. Hyunjin'e bulaşmaması gerektiğini söyledim. Bana kim olduğumu sordu. Yüzümü göstermediğim için asıl korkağın benim olduğumu söyledi. Ben de cebimdeki silahı çıkararak kafasına doğrulttum. Bunu kullanmaktan hiç korkmayacağımı açıkladım. Çocuğun korkudan eli ayağı titremeye başladı ve en sonda kaçtı. Ben ise kameraya yansıyan komik görüntüleri düşünüyordum.

Tabiki o gerçek bir silah değildi. Annemin bana çok eskiden aldığı oyuncak bir silahtı ama o an o bunu idrak edememişti. Ve bende elimdeki bu komik videoları özel bir numaradan Hyunjin'e attım. Teşekküre gerek olmadığını söyledim ve eğer tekrardan geri dönüş yaparsa diye numarasını engelledim.

Evet Hyunjin'in numarasını ezbere biliyorum bence bu yaptıklarımdan sonra bunu garipsemezsin.
Neyse eminim yarın bu videolarla çok eğlenecekler. Kötü bir şey yapmış olabilirim ama bir kere Hyunjin'e bulaşmayacaktı. Hyunjin'e bulaşan bana bulaşmış olur.

Şimdi gidip lanet hayatıma devam etmem gerek günlük. Biliyorsun daha kurtarmam gereken bir hayatım var. Yarın okul yok o yüzden Hyunjin'i göremeyeceğimin kuyruk acısıyla test çözmeye gidiyorum. Rüyamda Hyunjin'i görmek dileğiyle.

~~~~~~~~~~~~~~~

Felix Hyunjin için ölümü bile göze alır.Bir insanı bu kadar sevme Felix bu kadar bağlanma koçum.

GünlükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin