7'Günlük

3 1 0
                                    

11.05.2019

Günlük
Merhaba günlük nasılsın? Ben iyiyim. Bugün okul çıkışında benim korkuttuğum çocuk ve Hyunjin'i konuşurken gördüm. Kavga etmiyorlardı. Sanırım uzlaşmaya karar verdiler neyse ne ben görevimi başarıyla yerine getirdim benlik bir şey kalmadı.

Bana kızabilirsin belki bu yaptığımdan ötürü ama o an gözüm dönmüştü. Özür dilerim günlük bir daha yapmayacağım ama ne olur bana kızma senden başka beni dinleyen kimse yok.

Seni hiçbir zaman günlük olarak görmedim. Sen benim gizli arkadaşımsın konuşmayan ama hep dinleyen bir arkadaş.

Biraz Hyunjin ve o çocuğa baktım uzaktan. Hyunjin'in yüzü çok ciddiydi ve çocuğun söylediği her şeye kafasını sallıyordu. Neler oluyor?

Kafamdaki sorularla eve geldim. Neden bu kadar ciddi dinliyordu ki ne olmuştu gerçekten çok merak ettim çünkü bence ortada uzlaşmaktan fazlası var.
Başka bir şey olmuş olmalı.

Olayı çözme umuduyla şimdi yatmaya gidiyorum. Testlerimi çözdüm hee bide 2.sınavlarda başlıyor. Benim hedefim 1. olup okulun son günü konuşma hazırlamak. Bunu neden istediğimi eminim biliyorsundur;)

En azından bir nebze olsun beni tanısın istiyorum çünkü bu şekilde asla ama asla benden haberdar olamayacak en azından bir kere adımı duysun.

Şimdi yatıyorum çünkü yarın görmem gereken bir şaheser var ve ben onu çabucak görmek istiyorum. Sonra görüşürüz günlük.

~~~~~~~~~~~~~~~

Sizce Hyunjin ve o çocuk ne konuşuyorlardı?Çocuğun adını da söylemedim çocuk kaldı.

GünlükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin