8'Günlük

6 1 2
                                    

24.05.2019

Günlük
Merhaba günlük nasılsın? Ben iyi miyim bilemiyorum. Hyunjin ile o çocuğun-çocuğun adı Eunji'ymiş- ne konuştuklarını öğrendim. Hyunjin ona videoları gönderen kişiyi yani beni kim olduğunu bulmaya çalışıyormuş. Benim kim olduğumu bulmaya çalışıyormuş.

Aslına bakarsanız bunu duyunca elim ayağıma dolaştı. Ya beni bulursa? Beni bulursa neler olur bilemiyorum. Sen kimsin? Bana neden yardım ediyorsun? Gibi gibi milyon tane soru sorar büyük ihtimalle.

Bu yüzden korktum ve bugün olabildiğince ortalıkta gözükmemeye çalıştım. Bu yüzden Hyunjin'i aşırı az gördüm.

Onu çok seviyorum ve ne yaparsam onun iyiliği için yapacağıma eminim. Gerekirse kendimi bile öldürürüm.

Bazen düşünüyorum da beni böyle seven biri olsa ben bir dakika durmam onunla arkadaş olurum onu canımdan çok severim-aşık olmam çünkü mağlum imkansızımı bırakamam- ama bu Hyunjin için geçerli değil çünkü onun peşinde gerçekten benim gibi çok fazla insan var. Bunu düşündükçe kalbim ağrıyor. Ama ben eminimki gerçekten en çok onu ben seviyorum. Seni seviyorum Hwang Hyunjin varlığını bile bilmediğin biri senin sayende hayatta iyiki varsın.

Şimdi tekrar aptal testlerimi çözmüş bir vaziyette burdayım günlük. 1. olmam gerek hem hayatım için hem de sevdiğim için.

Şimdi tekrar gidiyorum yatağıma yatacağım ve kötü her şeyi kafamdan sileceğim. Umarım yarın güzel bir gün olur görüşürüz günlük.

~~~~~~~~~~~~~~~

GünlükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin