➶➶➶➶➶2:ARKADAŞ➷➷➷➷➷

213 21 32
                                    


-"O adamı görmem lazım beni ona götürün Tanjiro-san!"
Zenitsu:"Niye bu kadar önemli anlamıyorum ne yapacaksın ki?"

-Kalkmak istiyorum işte. Adı "Tomioka" olan beni kurtaran o adama teşekkür etmek istiyorum. Haorisini geri vermek istiyorum!

Sinirle doğruldum fakat ayaklarımda ki ve bacaklarımdaki ağrı ile yüzümü ekşittim. O sırada horul horul uyuyan İnonsuke homurdandı

-"Bi uyutmadınız kesin artık sesinizi!"

Umursamadık. O sırada da kısa boylu yüzünde kocaman bir gülümseme olan bir kadın içeri girdi.

-"Aman, uyandın mı genç hanım!"
-"Akeme... Aisha Akeme."
-"Herneyse Akeme-san bacaklarına bakalım mı?
-"Tomioka.. Bu haorinin sahibi nerde? Teşekkür etmek isterim."
-"Boşver geleceğini sanmıyorum ama illa görmek istersen seni götürebilirim."
-"Teşekkürler-..
-"Kocho Shinobu!"
-"Teşekkürler Kocho-san"


Adının Kocho olduğunu öğrendiğim kadın incellikle beni tedavi etti.Peki ben nerede kalıcaktım? Bir evim yoktu

-"Kocho hanım, ben nerede kalacağım?"
-"Bilmem ama efendimiz bir çaresini bulur, açıkta kalmassın."


**✿❀3.Kişi ağzından❀✿**


Giyuu o günden beri çok huzursuzdu, gözlerine uyku girmiyordu. Aklı o kadında kalmıştı. Shinobu da ona inat hâlâ haorisini geri getirmemişti. Boştu da zaten konağa gidip haorisini alıp, kurtardığı o güzel kadına bakabilirdi.

Konağa girdi. O sırada shinobu ile Aisha konuşuyordu. Shinobu onu görünce,

-"aha! Sahnenin yıldızı da geldi. Fanların var mı bari Tomioka-san?"





**✿❀Aisha'nın Ağzından❀✿**

-Kocho'nun öyle demesi ile başımı o yana çevirdim. Uzun saçlarını arkadan toplamıştı. Soğuk bir tipi soğuk bakışları vardı. Hiç düşündüğüm biri değildi aslında Kocho'nun dediği gibi olduğunu düşünüp korkmuştum.
Tomioka beni süzdü,sonra gelip haorisini aldı ve giydi.

-"Teşşekür ederim Tomioka-san! Size bir hayat borçluyum."
-"Bu benim görevim. Nasıl oldun?"
Shinobu:"Tomioka-san biriyle bir kızla konuşuyor? Rüyamda görsem inanmam!"

Tomioka ona bakıp göz devirdi. Kocho niye böyle demişti ki?

-"İyiyim, sayenizde teşekkürler."

Sadece baktı ve bir nebze kızardığını hissettim.

Shinobu Tomioka'yı dürterek;
-"Beni dinliyor musun Tomioka-san!" dedi. Tomioka ise sadece baktı. Ortamı dağıtmak istediğimden;
-"Dışarı çıkalım mı? Günlerdir buradayım, temiz hava iyi gelir hem bugün hava açılmış kar erimiş ne dersiniz gezmiş olurum belliki bir süre burda kalıcam."
-"Siz gidin benim işim var" dedi Tomioka. Sonra ayağı kalktı. Kolundan, haoirsinden tutup;
-"Hadi ama lütfen."
Shinobu:"Tomioka-san ilk defa biriyle konuşuyorsun ve bunu red mi ediyorsun yapma jakanakanakz"
Bu söyledikleri onun ağrına gitmiş olsa desek ki geri oturdu yattığım yatağın baş ucuna.
Shinobu:Ne güzel.. İlk defa beni dinliyorsun ya!
-"Of yeter artık madem Tomioka'nın arkadaşı yok.. (Ona döner) ben sana arkadaş olurum Tomioka-san!" dedim. Bu sefer cidden kızardığı belliydi.Kocho ise gülmekten karnı ağrımıştı.

Ortam sakinleşince ayağı kalkmak istedim. Ayaklarımı indirdim önümde duran terliği giyip kaltım fakat ayağımda ki acı ile tam düşecekken Tomioka beni kolumdan tuttu
-"dikkat et!"
Shinobu:ilk defa Tomioka'ya hak veriyorum.

Bahçeye çıktık bir kolum kocho da diğeri Tomioka da yürüyorduk. Sonra önümüze saçları pembe ve yeşil tonlarında 2 yandan örgülü, Shinobu ve Tomioka ile aynı formayı giyen uzun güzel bir kadın ile karşılaştık.

?:"Shinobu-san, bu kadında kim böyle saçları çok tatlı!"
-"Merhaba, teşekkür ederim.Ben Akeme Aisha."
?:"Bende Kanroji Mitsuri!"







:♡.•♬✧⁽⁽ଘ( ˊᵕˋ )ଓ⁾⁾*+:•*∴




Bu bölümde bu kadar dı. Umarım beğenmişsinizdir. Hikayeye eklememi istediğiniz bir unsur varsa lütfen söyleyin. Teşekkürler 🧡🧡🧡

Kaderim Sensin♡{Tomioka Giyuu x Reader}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin