»»----> 4:GÖZLERİN <----««

174 17 19
                                    

-HAYIR HAYIR REZİL OLDUM! ŞUAN TAM YERİN DİBİNE GİRMELİK BİR AN!!

Shinobu:"Bir şey mi oldu Akeme-san?

-Yüzümün kıpkırmızı olduğunu hissediyordum. Soğuk soğuk terliyordum, gözlerim dolmuştu. Küçüklüğümden beri çok utangaç biri olmuşumdur. Asla kendimi beğenmezdim. Dolayısıyla kendimi çok rezil hissetmiştim..

Shinobu:"Sorun yok Akeme. Tomioka'nın böyle şeyleri takacağını sanmıyorum rezil olmadın sakın ol"
-"Onunla tekrar nasıl konuşurum?"
Shinobu:"Abartıyorsun Akeme ciddiyim sorun olmaz"

-Birkaç saat geçti shinobu beni sözleriyle her ne kadar rahatlatmaya çalışsada tatmin olmamıştım.

Kalktım terliklerimi giydim ve banyoya doğru yürüdüm. Kendimi güzelce yıkadım. Uzun turuncu saçlarımı taradım, kuruttum. Aynada kendime iğrenerek baktıktan sonra göz devirip odama gittim. En sevdiğim kitabı alıp okumaya başladım. Akşam saatlerine doğru bahçede dolaşmak için aşağı indim.

Hava güzel ve açıktı, Ay o kadar parlak ve güzeldi ki...
O sırada konağın çatısında oturan uzun saçlı nane gözlü bir oğlan gördüm. Ne yapıyordu orada? Yanına gitmek istedim soluk görünüyordu. Terastan tutunup kendimi çatıya çektim.

-"Hey sen! Ne yapıyorsun orda düşeceksin!"


༺༺ღ 3.Kişi açışı༒ღ༻



Çocuk kafasını çevirdi, Kendisiyle aynı boyda olan turuncu dalgalı saçlı, yeşil gözlü çilli üzerinde

Çocuk kafasını çevirdi, Kendisiyle aynı boyda olan turuncu dalgalı saçlı, yeşil gözlü çilli üzerinde

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu tarz elbise olan yanakları ve burnu soğuktan kızarmış endişe ile kendisine bakan kıza baktı. Buralı olmadığı o kadar belliydi ki.

?:"Ayı seyrediyorum. Sen neden burdasın, Üşümüşsün?"
-"Hava almaya çıktım seni görünce yanına gelmek istedim. Adın ne?"

Aisha, çocuğun yanına oturdu.

?:"Ne yapacaksın?"
-"Yemiycem merak etme"
?:"Tokito Muichiro, senin?"
-"Akeme Aisha, memnun oldum. Bugün öyle rezil oldum ki.."
Tokito:"Ne yaptın?"
-"Dün gece rakıyı su sanıp kafaya diktim sonra musluktan su içtim. Bardakları kırdım ve Tomiokanın omzunda uyudum ve daha fazlası hatırlamıyorum..."
Tokito:"O kadar da rezil olmamışsın bu arada Tomioka kim?..
-"Tanımıyor musun,O bir hashira. Sende iblis keser değil misin?"
Tokito:"O ne demek?"
-"Hafızan yerinde mi senin?"
Tokito:"Ne?"
-"Neyse ne.. Sence ne yapmalıyım?"
Tokito:"Bişey yapma özür dile o kadar."

O sırada Tomioka görevden dönmüştü. Tüm gün aklı Aisha'daydı. Nasıl olmuştu?
Akşam konağa doğru yürürken konağın çatısında Muichiro ve Aisha'yı konuşurken gördü. Bu gece bu saatte ne yapıyorlardı? Kaşları hafif çatıldı, kıskanıyor muydu... Hayır!

Tomioka:"Ne yapıyorsunuz orada, Aisha?"

Kız kafasını Tomiokaya çevirdi. O sırada bir karga Muichiro'ya yaklaştı.

Muichiro:"Gitmem gerek, iyi şanslar.."
-"Hoşçakal 👋🏻"

Muichiro gittikten sonra Aisha Tomioka'nın yanına gelmek için geldiği yerden adımını attı, fakat elbisesi çatının bir çıkıntısına takıldı tam düşecekken Tomioka kızı tuttu.

Nefes nefese kalan Aisha soğuktan titreyen dudağı ve fal taşı gibi açılmış gözlerle Tomioka'ya baktı.

Tomioka Aisha'yı yere indirdi.

Tomioka:"Ne işin var orada? Hava çok soğuk, Üşüteceksin."

Dedi haorisini çıkarırken. Haorisi ile kızı sardı.

-"Şuan sana karşı o kadar mahçupum ki... Teşekkür mü etsem, özür mü dilesem bilemedim.."
Tomioka:"Abartıyorsun özür dilenecek bişey yapmadın sorun değil arkadaşız sonuçta değil mi? Öyle demiştin."
-"Teşekkürler Giyuu, Gerçekten."

Tomioka kızın saçlarını yüzünden yavaşça çekti.

Tomioka:Gözlerin... Çok güzeller.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.








✧─── ・ 。゚★: *.✦ .* :★. ───✧








Çok saçma sapan oldu bu bölüm. Özür dilerim ama zaten bunu toplasan üç kişi okuyor.. Yani o yüzden sorun yok çok teşekkür ederim.💕

Kaderim Sensin♡{Tomioka Giyuu x Reader}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin