ep. 1|soyeon için hayat

15 1 0
                                    

2 yıl öncesinde..

Babamın arabasından ona bağırarak indim. Hava yağmurluydu, elimde kırmızı topuklularım vardı ayrıca rimelim akmıştı yani berbat bir haldeydim. Eve girmeye halim yoktu ama kendimi zorlayarak kapı deliğine anahtarımı soktum ve kapıyı açtım. Kapıyı açtığım gibi yüzüme bir sıcak vurdu, o an dünyanın en yorgunu ben gibi uykuya hasret bir şekilde kendimi yatağa attım. Babamın dediklerine inanmak bile istemiyordum. Ama bunu bana nasıl yapardı? Nasıl yalan söylerdi? Zaten aramız iyi değildi ama şimdi mahvolmuştuk. Yorgundum fakat işim gereği instagrama fotoğraf atmak zorundaydım. İşim bu. Güney Kore'nin popüler gruplarından birindeyim ve insanlar bazen bu durumu abartarak da olsa, sasaengler gibi, ne yaptığımı merak ediyorlar ve bende onlarla her şeyimi paylaşıyorum. Kimi zaman oluyor gerçekten mutlu olduğum için gülümsüyorum, kimi zaman berbat halde olsam bile insanları mutlu etmek için. Akan rimelim sildim ve kameranın açtım.

 Akan rimelim sildim ve kameranın açtım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

mynamesoyeon: always loser one. ☹️
.... 625383 yorumu görüntüle...
soyeonfanclubb:iyi misin kuzuşumm?
yeonforever:hep kaybediyoruz..
loveisbooks: 괜찮으세요?
soyeondeserveit:Nous vous aimons heureux que vous soyez là❣️

Hep aynı yorumlar. İnsan bir süre sonra bundan da sıkılıyor. Sokağa tek başıma çıkamamak, içkinin yasak olması yemek yiyemem vesaire... çok yorucu bir hayatım vardı.
O an telefonumu kapadım ve aklıma babamın söyledikleri geldi.
"Gitmek zorundayım seni bırakmak zorundayım. Özür dilerim, yalan söylediğim için. Ama bu önemli değil. Önemli olan senin iyi olman. Ben yanındayken iyi olamayacaksın, başın hep dertte olacak. Benim gitmem ikimiz için en iyisi. Seni seviyorum babam."

Neden böyle söyledi bilmiyordum. Gerçi bilmeyi istemek bile beni streslendiriyordu. Daha fazla düşünmemek için kafamı yatağa gömmüştüm. O an gelen bildirimle irkildim.

+82****:"her insan yalan söyler. önemli olan nedenlerdir.

bu neydi bilmiyorum ama beni çok rahatsız etmedi. yine takıntılı fanlarımdan biridir diye düşündüm ve numarayı engelledim.

Günümüz..

Dün akşam yaptığım dans egzersizleri yüzünden heryerim ağrıyordu. Bu yüzden belime ve boynuma ağrı kesici bantlar taktım. 2 gün sonra Almanya'da konserimiz vardı bu yüzden gün içinde yemek yememeye ve olabildiğince spor yapmaya çalışıyorum. Sonuçta insanlar belkide akşam uyumayarak çalışarak kazandığı paraları beni izlemek için bilet alırken harcıyorlar. Onlara en güzel günlerini yaşatmak hep felsefem olmuştur.
Elime telefonumu aldım arama motoruna
There is nothing holding me back/Shawn Mendes
yazıp çıkan ilk videoya tıkladım ve haftanın magazinlerini okumaya başladım. Haftanın özellikle K-pop ve K-drama magazinlerini merak ediyorsanız bakmanız gereken ilk site
andy's kpop diary 'dir.
Tanıyıp tanımadığınız tüm koreli ünlüler hakkında güncel haberler orada yazar ve tüm fanların takip ettiği bir blog. Hatta ben bile takip ediyorum. Bloga girdikten yaklaşık 1 2 dakika sonra bir haber dikkatimi çekti.
Ünlü kdrama aktörü Song Joong Ki yeni filmiyle yakında bizlerle olacak!
Çok mutlu olmuştum. Çünkü Joong Ki çok sevdiğim bir aktördü. Onu Vincenzo filmiyle tanıdım ve o günden beri çok severek takip ediyorum.
Bu şeklide blogta gezinmeye devam ederken bir anda telefonuma art arda mesajlar gelmeye başladı. Hemen blogu güncelledim. Ve gördüğüm ilk haberde kendi resmin vardı, ve sayfa 1.200.500 defa okunmuştu. Elim titreyerek fotoğrafa tıkladım.

ÜNLÜ KPOP İDOLÜ JEON SOYEON'NUN BABASI GÜNEY KORE'DE KIRMIZI LİSTEDE OLAN ŞİRKETİN BAŞKANI OLDUĞU ORTAYA ÇIKTI!!!   YORUMLAR-----

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ÜNLÜ KPOP İDOLÜ JEON SOYEON'NUN BABASI GÜNEY KORE'DE KIRMIZI LİSTEDE OLAN ŞİRKETİN BAŞKANI OLDUĞU ORTAYA ÇIKTI!!!
   YORUMLAR-----

user2937383: onun normal biri olması imkansızdı zaten!

kpopismylife:gebersin gitsin kpopu kirletmesin!!

sugabestrapper: hybe böyle bir şey olmasına nasıl izin verdi??

nayeonrabbit: hayır ya yoktur öyle bir şey soyeon öyle birinin kızı değildir.

btspavedtheway: soyeon un babasının kötü olması kızın da bu işte olduğu anlamına gelmez sizi aptal kpop fanları

.... Geri kalan 383783 yorumu incele....

Başımdan aşağı kaynar sular döküldü. Hayır, bu gerçek değildi. Babam asker benim. Ülkenin güvenini sağlamak için çalışıyordu. Nefretini kazanmak için değil...
Ardı kesilmeyen aramalar telefonumu doldurmaya başladı. Hemen telefonumu kapattım ve montumu almaya gittim. Kimse benim hakkımda yalan haber yayamazdı. Dava açacaktım. Ama tam o anda kapı çaldı.
Korkarakta olsa kapıyı açtım. Karşımda gördüğüm piercingli ve dövmeli adamdı. Yakasında bir rozet vardı, üstünde "Jeon Jeongguk" yazıyordu. bana bakarak
"Jeon Soyeon sen misin?"
Ben miyim? Bilmiyorum. Umarım değilimdir.
Kolumdaki dövmeye baktı ve
"Evet sensin." dedi. O dövmenin hikayesini sadece babam biliyordu. Kolundaki mikrofona eğilerek İtalyanca bir şeyler fısıldadı. O an kolumdan tutup ağzıma bir bez tuttu. Uyandığımda evde olmadığımın farkındaydım. Ama hiç iyi bir yer olmadığınında.

Umarım beğenmişsinizdir. Oy vermeyi unutmayın!!! 💗
Sizce devamında ne olacak? Tahminlerinizi bekliyorumm❣️

Tüm kpop ve kdrama fanlarına ithafen... ♥️ Sevgilerimle

her insan yalan söyler || jungkook ffcHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin