ep. 3 | miss

9 1 0
                                    

yukarıdaki şarkıya aşıgım sanirim. oylamayi unutmayin bangtancilarimm💗

--------------------------------
Jeon, bana giymem için kıyafet verdi ve ayrıca bir telefon uzattı. "Üzgünüm, şimdilik bunu kullanman lazım."

Aklıma hemen kariyerim geldi.

"Fanlarım ve grubum ne olacak?"

Hafifçe sırıttı, ve ardından arkasını döndü ve kapıdan çıktı.
Neydi bu şimdi? Bana cevap vermeden mi çıkmıştı o?
Çok da umursamadım değil ama takmamaya çalışarak üstümü giydim. Çok bol olmuştu ve üstünde *i hate my mistakes* yazıyordu. Burada uzun süre kalmak istemiyordum. Aradan 30 dakika geçti. Etraftan hiç ses gelmiyordu. Sanki dünyada sadece ben kalmıştım. Korktum ve tereddüt ettim. Ya bunların hepsi palavraysa? Çok düşünmemeye çalışarak yatağa uzandım. O sırada kapıdan kıkırdama sesleri duydum. "O gerçekten burada mı?" diyordu biri. Kim burda mı?

Kapı çaldı. "Gelebilirsiniz" dedim.

Kapı açıldığında gördüğüm iki kişi vardı. Jeon ve biraz saf ama çekici gözüken arkadaşı. Beni görünce 34 diş sırıtmaya başladı ve koşarak yanı gelip bana sarıldı.

Ardından bağırarak "Sana hayranım Soyeon! İyi ki seni tanıdım. Seni çok seviyorum yeon!!"
Ardından Jeon onu sert bir şekilde geri çekti ve napıyorsun oğlum der gibi bir bakış attı. Ne yaşadığımı anlayamadım. Kendimi çok mutlu ve aynı zamanda absürt hissetmiştim. Dışarıdan bakıldığında korkutucu gözüken bu adamın içinde bir çocuk yatıyordu.

Hemen fanım oldugunu anladığım adam söze atıldı ve "Ben Yeonjun. Burada 8 yıldır çalışıyorum. " dedi. Bir anda çok ciddiye dönmüştü. Bu işte neden profesyonel olduğunu anladım. İşini ciddiye aldığı belliydi. İşte benim oğlum. :)

"Tanıştığıma memnun oldum Yeonjun. Ben de Soyeon. Umarım anlaşırız." dedim.

Jeon Yeonjun'u geri çekip "Hadi şu işi bi konusalim" dedi.

"Fanlarım ne olacak? 2 gün sonra konserim var."

Jeongguk, yüzüme bakmadan beni dinledikten sonra telefonunu açıp birini aramak için dışarı çıktı. O sırada Yeonjun bana dönüp
"Fanların seni savunuyolar. Merak etme avukat bir arkadaşım bu dedikoduları unutturacak."
İçim hala rahatlamamıştı ama kafa sallayıp teşekkür ettim. Ardından Yeonjun meraklı bir şekilde bana dönüp
"Sooya gerçekten kameralardan göründüğü kadar guzel mi? Kameradan peri gibi gözüküyor."
Tebessüm ettim.
Sooya, benim en yakın arkadaşım, grubumuz Feverless'ın lideriydi. 2 gündür onunla kavgalıydık bu yüzden konuşmuyorduk ama emindim ki o da benim için endişelenmişti. O sırada Jeongguk içeri girdi ve bir seyler soyledi.  NOLUR NOLUR GERCEK OLMASIN.

Yeni bolum icin takipte kalin
Fav karakteriniz ?🍓🍒🥑🍏

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 30, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

her insan yalan söyler || jungkook ffcHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin