kották szerelmünk történetéről

83 6 2
                                    

(hali! ez egy singer AU lesz vagyis énekes és zenész AU.)

Ranpo a szobájában ült és ölében fekvő gitárjának húrjait pengette.Egy új dalon dolgozott.vagyis hát próbált rajta dolgozni.már órák óta ült ott így de egyszerűen semmi sem jutott eszébe, pedig már igenis itt volt az idő egy új dalhoz. Ranpo úgyanis koruk egyik legismertebb bandájának volt gitárosa és dalszerzője.Bandájuk névszerint a stray dogs 3 éve dobta ki első albumukat azóta pedig egyre ismertebbek. Viszont azóta egy dalon kívül semmit sem írtak és nem csak a közönség de ők maguk is úgy érezték hogy itt az az idő egy új zenéhez.Így nyilván dalszerzőükhöz fordultak és közös megegyezés alapján megbeszélték hogy ranpo ír valamit aztán pedig együtt is eljátszák és megbeszélik hisz bíztak ranpo képességeiben.Egyetlen baj volt csupán hogy ranpo úgy érezte teljesen üres az agya. Eddig mindig volt egy ember, egy történet bármi amiről írhatott de most valahogy nem jött a múzsa.

-Ranpo itt van a kis barátod aki végre úgy határozott hogy ide tolja a seggét a "stúdióba"-nyitott be Chuuya bandájuk énekese a szobába majd azzal a lendülettel meg is fordult és ott hagyta a másikat. Helyét dobosuk, Poe vette át.

-Ed! Mi az késett a limuzinod?-kédezte ranpo gúnyosan utalást téve arra hogy barátja mennyira gazdag.

-Haha nagyon vicces vagy-mosolygott rá hamisan Poe miközben elindult felé.

-Hát így kell engem üdvözölni?-kérdezte a dobos aki ídőközben oda ért Ranpohoz és most éppen fölé támaszkodott.

-hmm talán.Miért hogy kéne?-vágott vissza az alacsonyabb egy kaján mosollyal az arcán majd ajkát a másikénak nyomta. kezeit lassan Poe nyaka köré fonta így is közelebb húzva magához.Az idősebb sem vesztegette az időt el is mélyítette csókjukat amit Ranpo egy kisebb sóhajtással fogadott.A fiatalabb kezei Poe hátsó hosszabb tincseit húzogatták és birizgálták míg a másik még mindig fél kézzel fölötte támaszkodott másik kezét arcára vezette és azt simogatta.

Lassan elváltak egymástól hogy tüdejük oxigénhez jusson.Poe nyakából lógó gitár pengető amit még ranpotól kapott a másik arcába logótt de nem zavarta.Pár percig csak így feküdtek, Ranpo mostmár a dobos arcát simogatva aki pedig egy meleg mosollyal nézet vissza rá.

-neked is szia-mondta halkan Poe és egy lágy puszit lehelt a másik orrára.

-Nem akarom megzavarni ezt a szörnyen romantikus pillanatot meg semmi csak az van hogy Ranpo bazmeg már vagy 2 órája ott fekszel ha nem több és még mindig nem született egy sor sem.-Jelent meg hirtelen Chuuya az ajtóban.

-Ugyaan már chibi~hagyd őket had szeressék egymást hisz nem látták egymást több mint egy hete és amilyen menthetetlenül romantikusak biztos majd meg haltak.-Lépett be Dazai a másik gitárosuk is a szobába.

-kurva kötszer pazarló senki--Chuuya még folytatta a kiabálást csak Dazai becsukta az ajtót egy kacsintás kíséretében,ezzel elnyomva a vörös kiabálását aki még mindig a másikkal ordibált.

-Chuuya az chuuya lesz-Mondta Ranpo nevetve majd lelökte magáról Poe-t és felült.
Poe csodálkozva terült el a földön, amit a szemüveges ki is használt és hozzá vágott egy párnát.

-Gyere segíts nekem dalt írni-vette le szerelme fejéről a párnát amit történetesen ő dobott oda.

-Azthittem te írod a dalokat- mondta a magasabb fiú miközben közelebb ült a másikhoz.

-igen tudom, dee~ szükségem van rád mivel sajnooos segítségre szorulok-Mondta Ranpo miközben vissza húzta a gitárt az ölébe.

-hmm és én hogy tudok neked a nagy Edogawa Ranponak segíteni?-kérdezett vissza Poe fejét a másik vállára hajtva.

-tudod eddig nem volt semmi ötletem de most hogy így itt vagy végre rájöttem miről akarok írni.-
-és mi lenne az?
-te-

Erre a kijelentésre az idősebb arca felvett egy mélyvörös színt és arcát Ranpo vállába furva próbálta meg eltakarni a másik elől.

-R-rólam?-suttogta halkan de épp elég hangosan hogy a másik hallja.

-igen. Már mint nem feltétlenül csak rólad de rólad és arról hogy estünk szerelembe hogy tudtuk meg és hogy hol tartunk most.Hogy mi a mi történetünk.És ez egy jó módja annak hogy a fanoknak is coming outtoljunk és megtudják hogy együtt vagyunk.-Vázolta fel Ranpo az ötletét.Poe és ő több mint 2 és fél éve együtt voltak, nem sokkal a banda alapulása után jöttek össze de szerették volna ha a kapcsolatuk eddig a magánéletükben marad, mert nem akarták hogy ha bármi történik közöttük ezt a rajongókkal is meg kelljen osztani.Viszont az utóbbi időben egyre többet beszéltek arról hogy esetleg felvállalnák és elmondanák de eddig nem volt semmi olyan ötletük ami méltó lenne ennek a hírnek a bejelentésére.

-Ez egy fantasztikus ötlet!-Mondta Poe felkapva a fejét a másik válláról.

-Tudom-Mosolygott rá Ranpo a magasabbra.-gyere beszéljük meg a többiekkel.-

°____________________•________________________°

Pár hónappal később ki is adták a legújjabb számukat a "zene összeköt" címmel ami az egyik legjobban sikerült számuk lett.a dal kiadása után pár nappal már hívták is őket egy interjúba ahol pedig elmondták a dal háttér történetét ezzel pedig véglegesen és hivatalosan felvállalva a kapcsolatukat.

juhuu uj resz

aa ez az AU nagyon tetszett lehet még lesz ilyen singer AU.
Most nagyon megtetszett ez az AUs dolog úgyhogy számitsatok rá hogy több ilyen lesz
najoo sziasztok<333

(ui: sajnálom hogy ez most rövidebb lett)

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Feb 24, 2023 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

poet and poem| ranpoe oneshotsOnde histórias criam vida. Descubra agora