Chapter 3

1.1K 80 11
                                    

CHAPTER 3

EMERALD'S P.O.V

SAYA TIDAK PEDULI!

Saya order Grab and went back to my university apartment panty-less. Tidak juga tu Grab driver mau silik kalau saya ada pakai santut kah tidak.

Tidak tau jadi lauk apa sudah Gucci panty saya.

Sudahlah tubuh kau dilaukkan oleh si biadab tu, Ems, sama-sama panty kau pun dia telan.

Dalam perjalanan balik dalam Grab, saya sedar juga tu Grab driver balik-balik tengok saya dari windscreen kereta dia. Saya buat muka bosan dan ignore saja silikan-silikan mata dia.

"Emerald tu name betul ye?" Dia cuba memulakan bicara.

I looked at him from where I sit. The back seat.

Tidak! Nama pura-pura bah, duh! Entah apa punya soalan. Grab boleh pakai nama samaran kah pula? Saya tidak tau oh. Kalau boleh, I'm sure I'll be called 'hoe'.

Akhirnya saya membalas dengan satu angukkan saja.

"Masih study?" Dia tanya lagi.

Saya tiada mood ni mau bercakap kosong sekarang! I just lost my virginity, you idiot!

"Mmm." Saya jawab.

Saya agak memang dia akan try tanya lagi soalan.

So...

"You stu-" Dia terdiam.
NGOK NGOK NGOK.

Saya buat bunyi dengkuran macam b*bi. Hahahahaha!

NGOK NGOK NGOK.

Tsk tsk. Tidak sudah dia bercakap sepanjang perjalanan to my apartment.

Aman telinga dan perasaan saya.

***

I heard knocks on my room door.

TOK TOK TOK TOK TOK!

Ugh! I dragged myself out of bed and swing my room door open.

"Ahhhwww." Saya menguap. "Apa?"

Si BG yang juga merupakan my housemate dengan mata dia yang membulat menatap muka saya.

"Where was your ass last night?!" BG demanded. "You know, we dah nak lapor polis tau!"

Marah juga.

Hmmm, tapi kan saya lupa apa yang terjadi semalam sampai saya boleh end up in si biadab's apartment. Not only in his apartment, but in his bed! And him in me!

Argh!

"Kamurang yang kasi tinggal saya." Macam saja kau tau, Ems.

"Kami?" BG pointed at herself. "You entah gedik ape hal tetiber kate nak go washroom."

Pergi washroom pun gedik kah? Baru saya tau pula mau kencing pun dilabel gedik.

Tapi BG sambung.
"Siap menarik tangan si handsome tu lagi!"

HAH?

Try repeat that.

Mungkin saya tarik tangan dia away from me bah.

"No!" Macam saja BG boleh baca fikiran saya. "You dragged him to the toilet macam gedik!"

Astaga, Emerald hoe... Saya menekup mulut saya, mata saya terbulat tanpa terkedip.

"Serious bah?" At last I found my voice.
"Ask yourself." BG rolled her eyes.

Lantas dia mendekatkan muka dia pada tubuh saya.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 19, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Once Upon A BreakupWhere stories live. Discover now