Chapter 2

717 77 9
                                    

CHAPTER 2

JEREMY'S P.O.V

Saya mana tau, saya mabuk. Cliche, but it's just about true.

Kalau saya tau dia tiada pengalaman, bagus saya main sendiri daripada kasi rosak anak orang. Tsk, Jeremy.

Tapi the rice sudah become bubur.

Kalau masa boleh diputar balik, saya akan memilih untuk... tunggu.

Saya terfikir saya akan memilih untuk tidak terpedaya dengan kata-kata kawan-kawan saya pasal ada perempuan cantik besar nenen di Zaytan. Tapi tidak jugalah dorang tipu. Memang betul apa dorang cakap, bukti inilah perempuan di depan saya sekarang.

Saya saja-saja saja tu di Zaytan masa saya cakap 'Tidak cukup besar'. Because I can see that smug face on her looks, and I want to wipe that smugness off her.

Berjaya kan saya buat dia marah? Hahahaha.

Oleh itu, jauh di lubuk hati saya, saya tidak patut rewind back to Club 9.

Kalau tidak, rugilah saya. Bukan rugi apa, rugi tidak dapat kiss perempuan cantik bah.

Yes, she is beautiful.

Yang super-super gorgeous ni.

Nenen dia jangan cakaplah... bibir dia lagi yang buat saya ketagih.

"Mabuk nafsu." My voice seductive. "Sebab saya hot."

I know she thinks I'm hot, just by the look in her eyes

"I agree." Dia balas. "You're so hot."

What I didn't expect was...
"You make hell look like an amateur." 

She's smart.

And I like smart girls.

Saya menyipitkan mata menatap dia. Kesetanan saya datang lagi.

Alang-alang sudah dua round semalam, apa salah tiga round kan? Tsk tsk.

Dari jeritan kecil dia yang macam pura-pura terkejut saja, saya sudah tau I can get her again.

Ada satu position saya belum try on her last night.

Get on your knees, girl. Hahahaha!

Saya bertimbangrasa juga bah, I put her on all fours on the bed. Kalau saya jahat, saya buat dia merangkak di lantai. Ah, gelinya hati.

15 minit dengan tujahan yang pantas dan bertenaga membuat si nenen besar terlantar face down on my bed.

I can hear her breathing heavily with her hands still clenching my bed sheets.

Saya agak memang ada kesan darah ni on my bed sheet.

And sure enough...

"Da...darah kah tu?" Suara dia lemah. Lemah kerana nampak darah atau lemah kerana digasak. Hahahaha. Kedua-duanya kali.

Damn, I was supposed to change my bed sheets to the black coloured sheets semalam lagi sebelum keluar clubbing.

"Tidaklah." Saya menahan tawa. "Cili sos bah tu."

She turned to look at me with a confused look on her face.

"Kita makan McD bah di atas katil semalam." Saya buat lawak bah tu.

"Not funny." She rolled her eyes at me. "Tiadapun bekas-bekas McD."

"Saya pembersih, masa kau tidur terus saya buang sampah." Hahahaha.

Si nenen besar jumped off my bed and ironed her dress with her hands.
"Mau menipu pun tidak pandai." Dia mencibir.

Saya terketawa terbahak-bahak, tangan saya merangkul pinggang dia. dari belakang.
"Kenapa marah-marah ni hmmm, baby?"

Once Upon A BreakupWhere stories live. Discover now