-Odanézzetek, srácok! Champ hogy kigyúrta magát! Nem
kell egy kis háj? Adok szívesen!
-Haha! Tudjátok, hogy lejárok thai bokszolni. A szomszédomban van egy bokszklub, ott szoktam gyakorolni. Egy kis testmozgás, semmi különös.
- Aha, persze. Nekem úgy tűnik, hogy gyúrni jársz.
Az uszoda fiúöltözőjében a szokásos beszélgetés zajlik a
csajokról, szexről és a gyúrásról. Mindenki meztelen, zuhanyoznak, törülköznek, és vigyorogva méregetik egymást.
Type a tükör előtt igazgatja a haját, és az uszodai incidens
nyomait vizsgálgatja. Amikor Champ izmai szóba kerülnek,
ő is felé fordul, és tetőtől talpig végigméri a kidolgozott testét.
Champ csoporttársuk a sporttudományi szakon. Nem
olyan magas növésű, mint Type vagy Techno, de jóval szélesebb a válla. Jókötésű gyerek, acélos izmokkal, mint a thai bokszolóké. Nem érné meg vele kötekedni, bár a természete visszafogott és szerény.
- Nem szeretek konditerembe járni.
- Miért?
- Féltem a segged.
A váratlan válaszra harsogó nevetés tör ki a társaságból.
Champ kidolgozott felsőtestére felhúz egy atlétatrikót, és
széles vigyorral folytatja.
- Nem akarok felvágni, de jól nézek ki. Mindenütt utánam fordulnak. Bámulnak az öltözőben, ahogy most ti is. Komolyan mondom, már félek lehajolni a szappanért a
zuhanyzóban. Semmi kedvem bekapni egyet a hátsó ajtón.
Néhányan úgy néznek rám, hogy frászt kapok tőle.
- Hahaha!
A társaság az öltözőben nagyokat kacag Champ szövegén. Csak Type hallgat komoran, és csóválja a fejét. Nem mintha nem lenne vicces a szöveg, de neki mégsem az. Utálja, amikor ferde szemmel néznek rá a buzik a zuhanyzóban. Type már attól rosszul van, ha elképzel két meztelen férfitestet egymáson. Az izzadságot, a lüktető ereket, a mély hangú szuszogást...
Type-ot kirázza a hideg, és egy pillanatra megremeg állata a föld. Gondolni sem akar ilyenekre. Csak felzaklatja magát.
- Jaj! Emlékszem már!
A társaság még mindig a témán röhögcsél, amikor az átmeneti emlékezetkihagyásban szenvedő Techno a fejéhez kap, és felkiált. Az öltöző hirtelen elcsendesedik. Mindenki Techno felé fordul, és várja a folytatást. Mellette Type kétkedve felhúzza a szemöldölkét.
- Mi az? Beindult az agyad? Nem kell benne elemet cserélni?
-Nem, nem, nem. Figyelj rám! Ez neked fontos, Type!
Látszik a barátján, hogy nem viccel. Komoly tekintettel
rázza a fejét, majd körülnéz az öltözőben. A többiek továbbra is kíváncsian bámulnak rájuk. Techno visszafordul Type felé, megragadja a karját, és behúzza egy sarokba.
- Mit izélsz már? - kérdezi Type feldúltan.
- Azt akartam kérdezni, hogy átöltöznél-e egy másik szobába a kollégiumban.
-Másik szobába? Minek költöznék át egy másik szobába?
Type őszinte értetlenséggel áll a barátja előtt. Hogy jön ez
most ide? Ez lenne olyan életbe vágóan fontos? Összevonja
a szemöldökét, és furcsán végigméri a társát. Techno talán arra számított, hogy ők ketten laknak majd egy szobában a kollégiumban? De hiszen Techno egy sarokra lakik az egyetemtől a szüleivel. Semmi értelme beköltöznie a kollégiumba. Bonyolult lenne, és felesleges. Másról van szó, az hétszentség.
Vajon mi lehet az?
Techno még egyszer körbenéz, hogy biztos nem hallja-e őket senki.
- A szobatársadat nem úgy hívják, hogy Tharn?
- De igen, úgy hívják. Miért? Mi van vele?
Type zavartan ráncolja a homlokát. El sem tudja képzelni, mi lehet a gond azzal a kedves és jóképű sráccal, akivel összehozta a szerencse. Techno közelebb hajol, és halkabban folytatja.
- Hallottam valamit róla, amitől padlót fogsz. Ha tudnád, nem néznél ilyen bambán rám.
- Mit kell róla tudni? Teljesen rendben van a srác. Jó fej
és kedves. Dobolni tanul. Láttad már, hogy néz ki? Elképesztően sikeres a csajoknál. Ráadásul kínai-thai félvér. Csak irigyelni lehet.
- Hah! Ez nem minden, barátocskám!
Techno egészen közel húzza magához a barátját, és a fülébe suttog. Type nemn tudja, mire készüljön. De arra álmában
sem gondolt volna, hogy az a néhány szó, amit hallani fog,
az egész kollégiumi életét a feje tetejére állítja.
- Azt hallottam... - Techno nagyot nyel, és kelletlenül folytatja: - ...azt hallottam, hogy homokos.
Nyomasztó csend lesz a sarokban. Type szeme elkerekedik. Eltátja a száját, de hang nem jön ki rajta. Az agya
csikorogva próbálja feldolgozni az elképesztő információt.
Tharn homokos? Egy szobában lakik egy meleg fiúval, aki
mindennap előtte öltözik és vetkőzik? Ő meg bámulja az
alakját, meg a hamvas bőrét...
- Azonnal kiköltözöm! - üvölti Type magából kikelve.
A dühös kiáltásra az öltözőbeli diákok azonnal felé fordulnak. Döbbenten nézik, ahogy Type feldúltan magára ráncigálja a pólóját és a fehér ingét. Nem értik, mi lelte. Mitől lett belőle egy csapásra dühöngő örült.
Ahogy felöltözik, Type a vállára kapja a táskáját, és nagy dérrel-dúrral távozik.
A többiek kíváncsian Techno felé fordulnak, de ő csak legyint. Sietve ő is magára kapja a ruháit, és elviharzik Type után. Nem is kell sokat gondolkodnia azon, hol érheti utol. Biztosan a Hallgatói Szolgáltatóközpontba megy, hogy átkérje magát egy másik szobába. Nem hagyhatja őt ilyen állapotban egyedül. Ha elszabadul benne az indulat, Type megállíthatatlan.Sziasztok! Itt a következő rész<3 hozzom jövőhéten a kövi részt addig is jó tanulást/dolgozást nektek. Na pussza❤
YOU ARE READING
Tharn Type Story 1. (Gyűlöletből szerelem)
RomanceVoltál már szerelmes olyan pasiba, aki gyűlöl téged? Ha nem, itt az ideje megtudnod, milyen is lehet.😉 ~Tharn és Type története: -Tharn és Type elsőéves egyetemisták, és egy kollégiumi szobába kerülnek. -TYPE: sötét bőrű, magas és helyes srác, gye...