[ Információk ] - Frissítés

664 17 1
                                    

ᔐ◦✧◦ᔑ


— ⋄•⋄ — ◦ ◈ ◦ — ⋄•⋄ —

Kaltxì! - Helló! 

Ez a fejezet tájékoztatásul készül, és mint ahogy a címben olvasható, elsősorban információkat tartalmaz, majd a történettel, illetve annak frissítésével kapcsolatban.

A frissítés elsődleges célja, az elírások, helyesírási/fordítási hibák, kijavítása, viszont némileg az alap sztori is átdolgozásra kerül. A fejezetek sorrendje, egyes elemei változnak, máshová kerülnek, vagy kiegészülnek. Ezért, ha már olvastad a történetet, érdemes lehet újra áttekinteni, vagy ha most kezdenél bele, kérlek légy ezekre tekintettel.

A részekben szereplő na'vi nyelvű kifejezéseket, igyekszem a legpontosabban lefordítani, de olykor előfordulhat véletlen tévesztés. (Néhány általam kitalált, összeollózott fogalom esetében pedig, önkényesen fordítottam.) Akit ez zavar, azt kérem, hogy próbáljon túllendülni ezeken, vagy fejtse ki a véleményét nyugodtan egy megjegyzésben.

A történetet megtámogató, általam készített illusztrációkat, szerkesztéseket kérlek, ne használjátok fel máshol. Ezekkel kapcsolatban kérdést, kérést, egy megjegyzés, vagy privát üzenet formájában fogalmazzatok meg felém. A sztorival kapcsolatos egyéb rajzok, megtalálhatóak lesznek külön, az insta profilomon is, (cyllene18) néven, ott is kereshettek.

Minden az Avatar franchisehoz tartozó karakterrel kapcsolatos jog a készítőket, a rendezőt, és az írókat illeti. A saját szereplőimhez tartozóakat, viszont fenntartom, ezért kérlek, őket se másoljátok, semmilyen formában. (Inspirálódni természetesen szabad, de légy szíves azt is mértékkel!)

Ez az - Eywa követei - című írás, amolyan első kötetnek számít, ezért további folytatások várhatóak még hozzá, amiken szintén dolgozom. Ezeket már kötetszámmal fogom ellátni, érkezésük pedig, a teljes frissítés befejezése után várható.

Minden eddigi, illetve új olvasónak köszönöm az idejét, megtekintést, és a visszajelzéseket, amit az írásomra szánt! Ezeket továbbra is szívesen fogadom, és remélem a változtatások is elnyerik, majd a tetszésetek.

𝐻𝑎𝑦𝑎𝑙𝑜𝑣𝑎𝑦!

— ⋄•⋄ — ◦ ◈ ◦ — ⋄•⋄ —


ᔐ◦✧◦ᔑ


— ⋄•⋄ — ◦ ◈ ◦ — ⋄•⋄ —

A történet az Avatar filmek világában, Pandorán játszódik. A cselekmény részben érinti az első film történéseit is, bár többnyire közvetett formában. Túlnyomóan inkább, a második (Avatar: A víz útja - című) film eseményei köré épül. Azonban a filmbeli események időrendje, helyszíne, illetve néhány, a hivatalos franchisehoz tartozó karakterrel kapcsolatos információ eltér. A történet 2174-ben játszódik, és az RDA 18 év távollét után, tért vissza a bolygóra. A Sully család pedig, 1 évig volt még érkezésüket követően, az ellenálló omatikaya klán élén.

— ⋄•⋄ — ◦ ◈ ◦ — ⋄•⋄ —


ᔐ◦✧◦ᔑ



𝐄𝐲𝐰𝐚 𝐤𝐨̈𝐯𝐞𝐭𝐞𝐢┃━┃ᴀᴠᴀᴛᴀʀ┃Where stories live. Discover now