მინჯის pov
აუუ ნერვებს როგორ მიშლიან მარა მაინც მიყვარს სამივე რა ვქნაა. და ვაფშე დედაჩემმა შუა გაკვეთილზე მომწერა ბიჭებს შეურიგდი თორე არ ვიცი რას გიზამო. არა რა გავაფრენ მართლა. ჩემს კლასში ახალი მოსწავლე გადმოვიდა იუნა ქვია, ძაან საყვარელი გოგოა. ჩემს გვერძე დასვეს ხო და დავმეგობრდით და ეხლაც ვტლიკინებთ.
იუნა: ისე წეღან დაგინახე ვიღაც ბიჭთან, ჯერ ვიღაცას სახე გააძრო და მერე შენ ეჩხუბე, ისე კაი ბიჭი იყო ხო იცი შენ.
მე: ოპააააააააა ვიღაცას სოჯუნი დაევასაა.
იუნა: უფფ რა ვქნა ძაან სიმპატიურია, არა ის ორიც ლამაზი იყო მარა პირველი ეგ დავინახე და მომეწონაა.
მე: გაგაცნობ მარა გაფრთხილებ მაგას თუ მოეწონე ჩათვალე გეკრძალება ბიჭებთან მეგობრობა, მოკლე კაბების ჩაცმა და რაც მთავარია საერთოდ ბიჭთან ლაპარაკი თუ მისი მეგობარი არაა.
იუნა: დედიკოოო მიშველე.
მე: ნუ სამაგიეროდ ძაან საყვარელი და მზრუნველია, შორიდან მაგარი დამპალი ჩანს მარა ვაფშე არაა ეგეთი.
იუნა: აუცილებლად გამაცანი.
მე: ოკეი, დასვენებაზე გაგაცნობ.
იუნა: აუ გუშინ ჩემთვის ვწევარ და ვთამაშობ რაღაცეებს ტელეფონში, შემომივარდა მამაჩემი და მიყვება უკვე მეასეჯერ თავის სკოლის ქრაშზე. მე მომწონდა და თურმე შეყვარებული ყოლიაო, მოკლედ აღარ შემიძლია რაა, რამდენჯერ გაუბრაზდა დედაჩემი მარა კიდე არ მოკეტა. ერთხელ გავუქანებ რაღაცას.
მე: ვაიი თითქმის მსგავსი ისტორია აქვს დედაჩემს. ვიღაცას და დედაჩემს სკოლაში ერთმანეთი მოწონდათ, მერე ის ვიღაც გოგოსთან დაინახა და უნდოდა რო იმასაც ეეჭვიანა ხო და მამაჩემი დაეხმარა მაგაში, მარა მერე ის სკოლიდან გადავიდა და ჩემ მშობლებს ერთმანეთი შეუყვარდათ.
იუნა: ეხლა წარმოიდგინე ეგ ვიღაც რო მამაჩემი იყოს იმიტო რო ძაან გავს ორივეს ისტორია ერთმანეთს.
მე: ვაიმე ცუდად გავხდებიი. უი ზარი დაირეკა წამო და სოჯუნს გაგაცნობ.
იუნა: ვნერვიულობბ, რო არ მოუნდეს ჩემი გაცნობა?
მე: ეგეთი არაა თქო.
იუნა: აუ კაი ხო.ბიჭების კლასთან მივედი და იმენა ომი აქვთ. ვიღაც მაგიდაზე დგას და ღრიალებს დაწყნარდითო, ზოგი სკამებს ისვრის, ზოგი წიხლებს იქნევს და აქ თუ შევედი მეც მომხვდება რაღაც. მე ხო ბედი არ მაქვს რაა, ესენი ერთ კლასში არიან და მე სხვაგან, ნერვები მეშლება.
მე: სოჯუნ გამოდი ორი წამი.
სოჯუნი: შენ გაბრაზებული არ იყავი?
მე: გამოხვალ თუ არა?
სოჯუნი: კაი ხო მოვდივარ უფ.
მე: მოკლედ ეს იუნაა ჩემი მეგობარი, დღეს გადმოვიდა და წესიერად მოექეცი თორე დაგაკლავ.
იუნა: გამარჯობა.
სოჯუნი: რა ლამაზი ხარ ეე.იუნას ისე მიაშტერდა ეხლა ალბათ საწყალი გოგო ფიქრობს მანიაკიაო. აუ ჩემი ეს მაგრა გაწითლდა.
მე: სოჯუნ გოგოს ეგრე პირდაპირ არ უნდა უთხრა რო ლამაზია.
სოჯუნი: რატო? უბრალოდ ფაქტი ვთქვი.
მე: ვაიმე მოკეტე.
იუნა: მადლობა.
სოჯუნი: წამო სკოლას დაგათვალიერებინებ, ბევრი რამე არ გეცოდინება.იუნას ხელი გადახვია, წავიდნენ და მე დამტოვეს აქქ. უკვე ვშიფავ ამათ. აუ ჯეი სადაა? ეხლა ეგ სად ვეძებო. მოვიარე ყველაფერი და ბოლოს 8 კლასში დავინახე, აუუ რა უნდა ეხლა ამ ოლივიასთან. მოვკლააავვვვ. კლასში შევედი ხელი მოვკიდე და გარეთ გამოვათრიე.
მე: რატო ელაპარაკებოდი ოლივიას?
ჯეი: და რატო არ უნდა ველაპარაკო?
მე: იმიტო, წამოდი ეხლა.მოვიარეთ მთელი სკოლა და ძლივს მოვიდა სახლში წასვლის დრო. ჩანთა ავიღე და დავუწყე ამათ ლოდინი. 2 წელი უნდათ კლასიდან გამოსასვლელად. აიღე ჩანთა და გამოეთრიე რა უფფ. გამოაღწიეს და სოჯუნმა იუნა კიდე რო დაინახა ვაფშე დაგვივიწყა და ერთად წავიდნენ.
მარის pov
აუ ჩემი ეს ბავშვი ვერ გამოეთრა სკოლიდან. რამდენი ხანია ველოდები უფფ. ჯერ სოჯუნი გამოვიდა ვიღაც გოგოსთან ერთად, ოჰოო ამას უყურე შენ. მერე გამოვიდა ჩემი ულამაზესი შვილიც და უცებ გვერძე გავიხედე მეც არ ვიცი რატო და ისეთი ვიღაც დავინახე, რომ კინაღამ გულმა დამარტყა. აუუ ჩემი თვითონაც დამინახა.
?: მარი?
---------------
MUHAHAHAHAHAHAHAHHAHA💅
YOU ARE READING
forced marriage ( 2 )
Randomforced marriage-ს მეორე ნაწილი💅 ახალი სახელი ვერ მოვიფიქრე ხო და ისევ იგივე იყოს.