ჯეის pov
ძლივს მოვიდა მინჯი, მერე მინჰომ ლექციები ჩამიტარა ზედმეტად არ შეეხო თორე თავს მოგაცლიო და კიდე ათასი რაღაც მითხრა მარა არ ვუსმენდი პროსტა თავს ვუქნევდი. სახლში მოვიწყინეთ და სასეირნოდ წავედით როცა ოლივია შეგვხვდა, ამანაც დამინახა და წამოვიდა ჩემსკენ.
ოლივია: ჯეი როგორ ხარ?
მე: კარგად შენ?
ოლივია: მეც კარგად.აუ მინჯის ისეთი სახე აქვს მგონი გაწიწკნის ეხლა ამას.
ოლივია: წამო რა საქანელებზე.
მინჯი: მჰმ მჰმ... მე ვერ მამჩნევ?
ოლივია: ვაიმეე ორი წუთი ვერ მოიცდი?
მინჯი: ვერა, ეხლა კიდე სანამ გითრიე მალე დაახვიე აქედან.
ოლივია: ნუ ეჭვიანობ რა.
მინჯი: ჯეი წავედით.
მე: მაგრამ-
მინჯი: წავედით თქო!ისე მიმათრევს მინჯი მეტკინა ხელიი, ცოტა ნელა იაროს უფ. სახლში მივედით, მინჯი პირდაპირ ჩემს ოთახში ავარდა მე კიდე დამტოვა აქ.
მია: რა დაემართა?
მე: ოლივიამ მოუშალა ნერვები.
ფელიქსი: აუუ ოლივია და ამოწყვეტა, ვერ ვიტან მაგ გოგოს, მამამისი ცალკე ნერვებს მიშლის.
მე: მამამისს საიდან იცნობ?
ფელიქსი: საიდან და დამირეკა გინდა თუ არა შენმა შვილმა ფოტო ჩემ შვილთან ერთად უნდა გადაიღოს ჟურნალისთვისო, ასჯერ გავუმეორე არ უნდა თქო ხო და ბოლოს რო გადამეკეტა შევაგინე და გავუთიშე.
მე: კიდე კაი თორე თავს ჩამოვიხრჩობდი. ეხლა მე წავედი შემოვირიგო ის.ოთახში შევედი, მინჯი საწოლზე იწვა და რაღაცას უყურებდა.
მე: მინჯი.
თუ მომაქციოს ეხლა ყურადღება რა.
მე: მინჯიი!
მინჯი: ოლივიასთან წადი.
მე: აუუ მე რა დავაშავე თვითონ მოვიდა ჩვენთან.
მინჯი: ხო მარა მე რო არაფერი არ მეთქვა მერე გაყვებოდი და დამტოვებდი მარტო.
მე: მჰმ... შენც მარტო დამტოვე და სუჰოსთან ერთად წახვედი.
მინჯი: აუფფ... მე მეპატიება და შენ არა.
მე: ეეე ეგ უსამართლობაა.
მინჯი: ნწ არაა. თუ გინდა რო შეგირიგდე მაშინ მე რო ჰუდი მომწონს მაჩუქე.
მე: ვაიმეე ამ თვეში უკვე 5 ჰუდია რომელიც მოგეწონა და წამართვი.
მინჯი: მერე რა, კაი მაშინ არ შეგირიგდები.
მე: ვაიმეე შენი იყოს🙄.
მინჯი: ჰეჰეჰე.ეცა ჩემ კარადას და იმ ჰუდთან ერთად ჟაკეტიც გამოიღო.
მინჯი: ესეც მომწონს.
მე: აუუუ-
მინჯი: არ შეგირიგდები იცოდე.
მე: კაი ხოო უფფ.კიდე გამოზიდა რაღაცეები და ჩაყარა ჩანთაში. მერე ეგ არ ეყო და ტელეფონის ქეისებსაც მიადგა, ვაფშე რამე დატოვა?
---------------
Lily_Lym1 Ahaa uff💅
STAI LEGGENDO
forced marriage ( 2 )
Casualeforced marriage-ს მეორე ნაწილი💅 ახალი სახელი ვერ მოვიფიქრე ხო და ისევ იგივე იყოს.