კაფიდან გამოვედით და ეხლა მოლში მივდივართ. ვაიმე ჩემ შვილს უკვე მოვენატრე? რა დაესიზმრა ნეტა რო მირეკავს. მოკლედ რაა ხო არ მოგასვენებენ.
ჯეი: დე ჩემი ბურთი სადაა?
მე: მამაშენს კითხე.
ჯეი: აუ იმან დედაშენს კითხეო.
მე: ვაიმე არაუშავს მაინც მამაშენს კითხე.
ჯეი: კაი ხო უფფ.გავთიშე და მარიმ მანქანიდან გადამათრია, მალე წამოდი ძაან ლამაზი ფეხსაცმელი დავინახეო, კი არ გაიქცევა ეგ ფეხსაცმელი უიმეე. ბოლოს თავისი პარკებიც მე მომაჩეჩა გეგონება ჩემი არ მყოფნიდა და ესე წამათრია მანქანასთან. მერე ეს პარკები რო დავდე თმები დავაპუტე და წავედით სახლში.
მინჯის pov
მე: აუუ ჯეი მომეცი ტელეფონი!
ჯეი: არაა, უნდა ვნახო ასეთი ბედნიერი ვის ემესიჯებოდი.
მე: ვაიმე ხო გითხარი იუნას თქო.
ჯეი: ნწ არ მჯერა.აუუუ ეხლა გადაქექავს ყველაფერს.
ჯეი: ჯეიკი ვინაა?
მე: არავინ.
ჯეი: აა და არავის წერ მიყვარხარო ხო?
მე: აუუ უბრალოდ მეგობარია მომეცი ტელეფონი.
ჯეი: მართლა?
მე: კიიი.
ჯეი: კაი ხო🙄.ძლივს გამოვგლიჯე ტელეფონი და მერე თმებში ვეცი.
ჯეი: ოეეეე გამიშვიი მეტკინა!
მე: ღირსი ხარ.
ჯეი: მინჯი გამიშვი თორე ხმას აღარ გაგცემ!
მე: აუუ კაი ხო.
სოჯუნი: მშიაა.
მე: მე გავაკეთებ რამეს.სამზარეულოში შესაშვები ნაღდად არ ვარ, შეიძლება რამე გადავწვა. მარა მაინც ვცდი იქნებ გამომდის.
ჩანიოლი: მინჯი დარწმუნებული ხარ? სიკვდილი არ მინდა.
მე: ოო დაწყნარდით წინაზე როგორც მომივიდა ეგრე აღარ ვიზამ, იმედია.ხოო ბოლოს რო ვცადე საჭმლის გაკეთება სამზარეულო დავწვი, მართლა. მერე გარემონტება მოგვიწია და მთელი თვე ვერ ვიძინებდი ხმების გამო უფ. მაგის მერე სამზარეულოში აღარ შევსულვარ. თან დედაჩემმა მიგასიკვდილებ კიდე თუ ცდი საჭმლის გაკეთებასო.
ყველაფერი გამოვიღე და უკვე უნდა დამეწყო გაკეთება როდესაც დედაჩემი და მია მოვიდნენ და პირდაპირ სამზარეულოში შემოვარდნენ.
მარი: შვილოო რას აკეთებ გამოდი აქეთ. ეხლა იქნებ დაწვა მთელი სახლიი.
მე: ოო იქნებ გამომდის და არ ვწვავ არაფერს.
მია: ნწწ ვერ გავრისკავთ, გადი შენ და ჩვენ გავაკეთებთ საჭმელს.მიას pov
მინჯი გავაგდეთ და ეხლა ჩვენ ვაკეთებთ საჭმელს. მარიმ შეიზილა ყველაფერი და წუწუნებს, ვიტირებ ეხლაა აღარ შემიძლია.
მე: ვაიმეე გაჩუმდი ცოტახანიი. ჩაყო თავი ზეთში უფფ.
მარი: აუუ ეს რანაირად მოვაშორო კაბას.
მე: ვაიმე ოღონდ მოკეტე და მე მოგიშორებ.
მარი: კაიიი. მე რა გავაკეთო?
მე: ხახვი დაჭერი.
მარი: ოოო მაგის გარდა სხვა საქმე ვერ მიპოვე?
მე: ოხხ, მაშინ სტაფილო დაჭერი. ოღონდ ნელა თითი არ მოიჭრა.
მარი: ოკეი ვეცდები.ძლივსს ნორმალურად დაჭრა რაღაცც. ბოლოს სტაფილო რო დაჭრა აი რასაც ქვია ნამცეცები იყო. მოვრჩით საჭმლის კეთებას და ჩასკდნენ ეს ცხოველები. ეხლა დივანზე არიან გაწოლილები და ფელიქსის უაზრო ხუმრობებზე იგლიჯებიან. ვაი თქვენს პატრონს.
—————————————————
IMEDIA QALBATONI NATA EXLA MAINC CHAIGDEBS ENAS DA SHEMESHVEBA💅
theeHW
CZYTASZ
forced marriage ( 2 )
Losoweforced marriage-ს მეორე ნაწილი💅 ახალი სახელი ვერ მოვიფიქრე ხო და ისევ იგივე იყოს.