მარი: შენ კიდე გინდა ცემა?
მინჰო: არაა გადი!
მარი: მაშინ გააკუე ეხლა აქედან.მინჰო წიხლით მოისროლა გარეთ.
მარი: ჯეი შეგიძლია მინჯი ჩაკოცნო.
აუ რა ჯიგარი ქალია, მევასება რა.
*შემდეგი დღე*
აუ სკოლაში ძაან ადრე მოვედი და არავინ არაა მოსული ჯერ უიმე. წავალ ოლივიას მოვძებნი, მარტო რა ვაკეთო. უი ჩემს უკან ყოფილა.
ოლივია: როგორ ხარ ჯეი?
მე: კარგად შენ?
ოლივია: მეც, წამო ეზოში გავიდეთ.ხელი გადავხვიე და ეზოში გავედით. მალევე მინჯი დავინახე მარა დავაიგნორე, ცოტა ვაეჭვიანოთ.
მინჯი: ეე აქ რა ხდება?
მე: რა უნდა ხდებოდეს?
მინჯი: წამოდი რა.ხელი მომკიდა და წამათრია.
მე: ააა მეტკინა რამ გაგამწარა.
მინჯი: როდის შეეშვები მაგ გოგოს?
მე: რატო უნდა შევეშვა?
მინჯი: იმიტო.
მე: აუფფ.
მინჯი: ააააააააააააააა!!!ვაიმე ტელეფონში რაღაც ნახა და ახლა დაანგრია ყველაფერი.
მე: რა ხდება?
მინჯი: ვაიმე ჯეიკმა პაემანზე დამპატიჟა.ჯერ დახტოდა და მერე იუნასთან გაიქცა. ვაიმე ეხლა მართლა თავს მოვიკლავ. ეგრე ხო? ოლივია რისთვის მყავს, ეხლა ნახოს მაგან. ჯერ იუნასთან მივალ და ვათქმევინებ სად და როდის მიდიან.
მე: იუნა მოდი აქ.
იუნა: რა ხდება?
მე: მინჯი როდის და სად მიდის ჯეიკთან ერთად.
იუნა: არ გეტყვი.
მე: იცოდე სოჯუნს ვეტყვი რო ვიღაც ბიჭი გაიცანი.
იუნა: ვაიმე კაი ხო. დღეს 5 საათზე, ***** ამ კაფეში.
მე: მადლობაა.ეხლა ოლივიასთან წავალ.
ოლივია: ჰელოუ.
მე: დღეს ჩემთან ერთად კაფეში წამოხვალ?
ოლივია: მართლაა? კიიი!
მე: კაი 5 საათზე გამოგივლი.
ოლივია: ოკეიი.*რამდენიმე საათის შემდეგ*
ეხლა მოვედით მე და ოლივია კაფეში, მინჯიც უკვე აქაა. ვაფშე ეს ჯეიკი რას გავს, მე უფრო ლამაზი ვარ. მინჯიმ დაგვინახა და გამწარებული ზის ეხლა, მეტის ღირსია. აუ ძაან მეშლება ნერვები, წავალ ეხლა და გამოვათრევ იქედან, მარა არა, უნდა დავეტიო ერთ ადგილას.
ჩემთვის ვჭამდი და უცებ მინჯი მოვარდა, ხელი მომკიდა და გარეთ გამათრია.
მინჯი: ოლივია რატო მოათრიე აქ?
მე: მინდოდა და იმიტო, უი არა, მიყვარს და იმიტო.
მინჯი: რა?
მე: რაც გაიგე, ოლივია მიყვარს თქოოო!!!ცოტა მოვიტყუოთ. ეს გაბრაზდა და ვაფშე წავიდა, მარა სად აზრზე არ ვარ.
მინჯის pov
კაფიდან წამოვედი და სახლში მივდიოდი. გზაზე გადავდიოდი როდესაც გიჟივით რაღაც მანქანა გამოვარდა და მაგის მერე არაფერი არ მახსოვს, მარტო სიბნელე და ვიღაცის ყვირილი, მერე კი გავითიშე.
დასასრული
——————————————————
Mhmm damtavrda.
Radgan ertma cxovelma gveloba gadawyvita da sayvareli personaji momikla, aseve meore sezonsac ar miwers, gadavwyvite arc me vagirso araferi.
chemi brali araa eg tviton imas daabralet.
da xo mesame nawilis daweris shansi aris 0.1% 😊
aba kargad😍
YOU ARE READING
forced marriage ( 2 )
Randomforced marriage-ს მეორე ნაწილი💅 ახალი სახელი ვერ მოვიფიქრე ხო და ისევ იგივე იყოს.