💙Prolog💙

40 4 0
                                    


Witam nazywam się Maja Góra, mam 24 lat i 161 cm wzrostu, pochodzę z Warszawy dokładnie tam się urodziłam i wychowywałam. Aktualnie pracuje jako cukiernik, szczerze fajna ta praca nie muszę chodzić na nocki ani nic z tych rzeczy a pracuje tylko po 9 godzin a czasem nawet 5 to zależy, mam brata, który praktycznie wyjechał z kraju tak jak rodzice z nim by tam zamieszkać bo uznali że Hiszpania to piękny kraj. Tylko ta ja nie chciałam z nimi jechać, szczerze teraz nawet nie żałuję Polska też ma swoje piękna. Więc o rodzinie za dużo nie ma co do gadania poza rodziną i spokrewnionymi zajmuję się fotografią, czasem sfotografuje niebo kiedy jest śliczny widok albo, gdy jestem na jakieś wycieczce zawszę wyciągam swój aparat którego mam już ponad 4 lata dostałam go od taty na swoje 22 urodziny wiedział że się tym interesuje, jako jedyny. Mam psa nazywa się Tafik to taki Shiba kocham go przynajmniej on mnie też, lubię z nim wychodzić na spacery przez co nie mogę wychodzić na jakieś imprezy bo lubi wychodzić na zewnątrz a zostawić go nie mam z kim. Poza zainteresowaniami nie mam nikogo jestem sama czuje się samotna ale nie chcę nikomu o tym mówić, po prostu będę milczeć i tyle.

💙💙💙💙💙💙💙💙

Miłość znajdzie drogę ~ ADAM GRAF TURCZYKOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz