keremaktürkoğlu size takip isteği gönderdi
kabul et- reddet
Tüm bu olanlar wattpad kitabından fırlamışım gibiydi. Kerem Aktürkoğlu bana instagramdan takip isteği atmıştı. Adını söylerkenki sesi kulaklarımı doldururken emin olmak için hesaba girmem gerekiyordu. Yanlış hatırlıyor olma ihtimalim de vardı sonuçta. Şans bu ya hesabı da açıktı. Profiline tıklayıp ilk dikkatimi çeken şey takipçi sayısı oldu. Ünlü biriydi galiba.
Postlarına girip bakmaya başladığımda hafızamın beni yanıltmadığını bir kez daha anladım. Bu bir hafta önce yaşadığım kazada bana çarpan adamın arkadaşı olan çocuktu. Kısacası doğru tahmindi.
Ve yuh bunlar galatasarayda mı oynuyor? Kerem isimli gözlüklü çocuğun attığı başka bir postta Lucas da vardı. Yorumlara bakılırsa atom karınca.
Öncelikle beni nasıl bulduğuydu önemli olan. Adımı soyadımı söylemiştim unutmadan gidip bulabileceği düşünmemiştim. Fazla dikkatliydi bu konuda. Futbolcu olmasına rağmen hayatında bir kez göreceği bir kızın adını soyadını hatırlaması farklı bir leveldi.
Karı kız sevdalısı bir tipe benzemiyordu aslında ama bu hareketten sonra görünüşün içi yansıtmadığı kanıtlanmış olmalıydı.
"Efsa, al yemek ye biraz." abimin memnuniyetsiz sesine karşılık samimiyetsizce bir gülümseme ile karşılık verdim.
Hastaneden beni annemlere Lucas bırakmıştı, bana çarpan arabasıyla. Ayrıca ifade işini halletmemiz çok kısa sürmüştü.
Bir hafta geçmişti kazanın üzerinden. Şimdiyse paşazade gibi salondaki koltuklarımızdan birine uzanmış, elimde kumandayla sabah kuşağını takip ediyordum.
Tabii ki bana müge anlı eşlik ediyordu.
"Teşekkürler." diyerek yanıtladım abimi. Tepsiyi yanımdaki masaya koyduğunda ufak bir göz gezdirdim üstündekilere.
Yoğurt, patates kızartması...
Keyfime diyecek yoktu. Prensesler gibiydim anne evinde.
keremaktürkoğlu:
öncelikle geçmiş olsun tekrardan
rahatız etmiyorumdur umarımeğer senin için de uygunsa ağrın olmazsa ki doktor çok fazla ağrı olmayacağını söylediği için yazıyorum sana da
akşam yemeğine çıkacağız
bizim kadro falan
lucas kendini kötü hissediyorbir şekilde bir şey yapmak istiyor
sen de şikayetçi olmadın para falan istemedin
çünkü çoğu öyle yaparmış öyle dedi
o yüzden yemeğe seni davet ediyoruz takım olarak
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yıldızlar geçmişte parlar - b.alper yılmaz
Fanficbarış alper yılmaz ve muhammet kerem aktürkoğlu, geçmişe dair bilmedikleri geleceği doğrultusunda şekillenirken çıkmaza sürüklenen efsa'nın hikayesi. kalbinin sesi miydi dinlemesi gereken yoksa aklının mı? kariyeri belirsizlikle harmanlanırken ço...