Po postacie do domu chłopaki pytali się mnie jak poszło powiedziałam że Bang Pd nie miał nic przeciwko poinformowałam chłopaków że yeonjun przyjedzie o 17 i udałam się do pokoju tae. Zapukałam w drzwi i usłyszałam słowo pozwalające abym weszła. V leżał na łóżku i bawił się z psem gdy weszłam odrazu się podniósł i popatrzył na mnie.
T- hej o co chodzi?
A- to ja powinnam pytać o co chodzi czemu wyszedłeś z salonu kiedy się dowiedzieliście że jestem z yeonjun'em
T- źle się poczułem to dlatego
A- kłamiesz o co chodzi nie cieszysz się moim szczęściem myślał że go lubisz
T- Bo to prawda lubię go a raczej lubiłem
A- czemu co się stało
T- nie ważne
A- ważne chodzi o ciebie i mojego chłopaka chce wiedzieć
T- właśnie o twojego chłopaka. Serio Rori nie zauważyłaś że jestem w tobie zakochamy jak byłem pierwszy poczułem to odrazu jak stanęłam w progu salonu
A- nie wiedziałam
T- naprawdę dawałem ci tyle znaków nic nie zauważyłaś
A- myślałam że robisz to bo traktujesz mnie jak siostrę przepraszam cie ale ja cie nie kocham
T- wież co lepiej jak już pójdziesz
A- dobrze skoro tak chcesz
Wyszłam od niego i od razu udałam się do swojego pokoju. Żuciłam się na łóżko i zaczęłam płakać nie miałam pojęcia że coś do mnie czuje. Sama z początku coś czułam ale jak poznałam yeonjun'a to to wygasło. Z tymi myślami poszłam spać.
Obudziłam się o 16 została godzina poszłam się ogarną aby nikt nie wiedział że płakałam zeszłam na dół i zaczęłam robić jedzenie. W salonie był kook i jimin a reszta za pewne gdzieś wyszła lub siedzi u siebie w pokoju. Wybiła 17 i rozległ się dzwonek dk drzwi odrazu pobiegłam otworzyć, w drzwiach stał mój ukochany z bukietem róż pocałowała go i udaliśmy się odrazu do mnie. Leżeliśmy razem i oglądaliśmy film nagle do pokoju wszedł jin i powiedział że wychodzą i będziemy sami do późna.Kiedy film się zakończył chciałam wstać gdy nagle poczułam mokre pocałunki na szyli yeonjun zaczął robić mi malinki i powoli szedł w stronę moich ust. Obrócił mnie tak że leżałam pod nim całowaliśmy się namiętnie powoli schodził pocałunkami niżej. Zdjął mi koszule i zaczął całować moje piersi ściągnął swoją koszulkę a chwile później moje spodnie schodził pocałunkami niżej aż doszedł do lini moich majtek gdy chciał je zdjąć przerwałam czynność.
A- przepraszam ale nie jestem jeszcze gotowa
Ye- rozumiem cię poczekam tyle ile będziesz chciała ale pozwól mi sprawić ci przyjemność
Kiwnęłam tylko głową a on zdjął moje majtki najpierw całował moje uda po czym przeszedł na moje miejsce imtymne.Jęczałam z przyjemności po paru minutach doszłam postanowiłam też sprawić mu przyjemność.
Po naszych zabawkach przykryliśmy się kołdrą i usnęliśmy wtuleni w siebie.
———————————————————————————
CZYTASZ
Przyjaciel mojego kuzyna-Kim TaeHyung
RomanceCo może się wydarzyć gdy Aurora będzie musiała przeprowadzić się do swojego kuzyna w Korei