𝚋𝚊𝚋𝚢 𝚕𝚎𝚝𝚜 𝚔𝚎𝚎𝚙 𝚒𝚝 𝚜𝚎𝚌𝚛𝚎𝚝 - ʜᴘ ᴀᴜ

64 0 6
                                    

ɪɴᴄʟᴜᴅᴇs:
𝓎/𝓃 𝒶𝓈 𝒶 𝒽𝓊𝒻𝒻𝓁ℯ𝓅𝓊𝒻𝒻
𝓋𝒶𝓃𝒸ℯ 𝒶𝓈 𝒶 𝓈𝓁𝓎𝓉𝒽ℯ𝓇𝒾𝓃
𝒻𝒾𝓃𝓃ℯ𝓎 𝒶𝓈 𝒶 ℊ𝓇𝓎𝒻𝒻𝒾𝓃𝒹ℴℴ𝓇
𝓇ℴ𝒷𝒾𝓃 𝒶𝓈 𝒶 𝓰𝓻𝔂𝓯𝓯𝓲𝓷𝓭𝓸𝓸𝓻

!𝘆𝗮𝗻𝗱𝗲𝗿𝗲 𝘃𝗮𝗻𝗰𝗲 𝘅 𝗽𝘀𝘆𝗰𝗵𝗼 𝘆/𝗻

~ ♡︎ ~

𝐕𝐚𝐧𝐜𝐞 𝐏𝐎𝐕:

ᴍᴇ ᴀɴᴅ ғɪɴɴᴇʏ ᴡᴇʀᴇ ʙᴏᴛʜ ɪɴ ᴛʜᴇ ʟɪʙʀᴀʀʏ sᴛᴜᴅʏɪɴɢ ғᴏʀ ᴏᴜʀ ᴘᴏᴛɪᴏɴs ғɪɴᴀʟ.

"ᴛʜɪs ɪs ʙʟᴏᴏᴅʏ ʙᴜʟʟsʜɪᴛ!" ɪ ʏᴇʟʟᴇᴅ sʟᴀᴍᴍɪɴɢ ᴛʜᴇ ᴅᴇsᴋ.

"ᴠᴀɴᴄᴇ!" ғɪɴɴᴇʏ ᴡʜɪsᴘᴇʀ ʏᴇʟʟᴇᴅ.

ɪ ʟᴏᴏᴋᴇᴅ ᴀʀᴏᴜɴᴅ ᴛʜ ʟɪʙʀᴀʀʏ ᴇᴍʙᴀʀᴀssᴇᴅ. ᴀ ғᴇᴡ ᴘᴇᴏᴘᴋᴇ ᴛᴏᴏᴋ ᴀ ɢʟᴀɴᴄᴇ ᴏᴠᴇʀ ʙᴜᴛ ʀᴇᴛᴜʀɴᴇᴅ ᴛᴏ ᴛʜᴇɪʀ ʙᴏᴏᴋs.

ᴏɴᴇ ɢɪʀʟ ᴄᴀᴜɢʜᴛ ᴍʏ ᴀᴛᴛᴇɴᴛɪᴏɴ. ᴀ ʜᴜғғʟᴇᴘᴜғғ.

ᴡᴇ ᴍᴀᴅᴇ ᴇʏᴇ ᴄᴏɴᴛᴀᴄᴛ. ɪ ᴄᴏᴜʟᴅ ᴀᴇᴇ ʜᴇʀ ʙʟᴜsʜ ᴀɴᴅ sʜᴇ ǫᴜɪᴄᴋʟʏ ʟᴏᴏᴋᴇᴅ ʙᴀᴄᴋ ᴅᴏᴡɴ ᴀᴛ ʜᴇʀ ʙᴏᴏᴋ. "ғɪɴɴᴇʏ?" ɪ sᴀɪᴅ sᴛɪʟʟ sᴛᴀᴛɪɴɢ ᴀᴛ ᴛʜᴇ ɢɪʀʟ.

"ᴡʜᴀᴛ ɪs ɪᴛ?" ʜᴇ sᴛᴀᴛᴇᴅ sᴛᴇʀɴʟʏ. "ᴡʜᴏ ɪs ᴛʜᴀᴛ ɢɪʀʟ." ɪ sᴀɪᴅ ɴᴇᴠᴇʀ ᴛᴀᴋɪɴɢ ᴍʏ ᴇʏᴇs ᴏғғ ᴏғ ʜᴇʀ.

"ᴏʜ ᴛʜᴀᴛ's ʏ/ɴ, ᴛʜᴇ ʜᴜғғʟᴇᴘᴜғғ sᴇᴇᴋᴇʀ." ʜᴇ sᴀɪᴅ ʟᴏᴏᴋɪɴɢ ᴏᴠᴇʀ ᴀᴛ ᴍᴇ.

ʏ/ɴ ʜᴜʜ? sʜᴇs ᴍɪɴᴇ.

"𝗼𝗵 𝗻𝗼..." ғɪɴɴᴇʏ sᴀɪᴅ. ʜᴇ ʀᴇᴄᴏɢɴɪᴢᴇᴅ ᴛʜᴇ ʟᴏᴏᴋ ɪɴ ᴍʏ ᴇʏᴇs.

𝗟𝗶𝗹𝘆 𝗣𝗢𝗩:

I was reading a book in the library when I heard someone yell and a loud thud.

I looked up to see a beautiful blonde boy. He had piercing blue eyes, chiseled chin, and a beautiful lips.

He is in all my classes, He is so perfect.

I have been in love with him since year 1.

We made eye contact and I tried to look away. I could feel him staring at me. His eyes.. they had a crazy look in them.

I heard a few runouts he was psychotic and killed a girl because she cheated on him.

I would never cheat on him. Who would? He is amazing.

𝘩𝘦 𝘪𝘴 𝘮𝘪𝘯𝘦. 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙗𝙤𝙮 𝙞𝙨 𝙢𝙞𝙣𝙚.

"Earth to y/n! Helloooo" I saw a hand wave in front of me. I slapped it away.

"OW!" I look over to see my classmate Robin rubbing his hand. "Sorry, Robin." I stood up and examined his hand.

"Come on let's go to the nurse." I said with sympathy.

𝗩𝗮𝗻𝗰𝗲 𝗣𝗢𝗩:

"𝚆𝚑𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚑𝚎𝚕𝚕 𝚒𝚜 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚍𝚒𝚙𝚜𝚑𝚒𝚝!?" 𝙸 𝚐𝚕𝚊𝚛𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝙵𝚒𝚗𝚗𝚎𝚢. 𝙷𝚎 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚜𝚌𝚊𝚛𝚎𝚍.

"𝚅𝚊𝚗𝚌𝚎 𝚜𝚝𝚘𝚙.. 𝚍𝚘𝚗'𝚝.." 𝙷𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚝𝚎𝚊𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚞𝚙.

"𝙸'𝚕𝚕 𝚍𝚘 𝚠𝚑𝚊𝚝𝚎𝚟𝚎𝚛 𝙸 𝚠𝚊𝚗𝚝." 𝙸 𝚜𝚝𝚊𝚝𝚎𝚍 𝚜𝚝𝚎𝚛𝚗𝚕𝚢. 𝙸 𝚕𝚎𝚏𝚝 𝚖𝚢 𝚠𝚊𝚗𝚍. 𝙸 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍𝚗'𝚝 𝚗𝚎𝚎𝚍 𝚒𝚝. 𝙸 𝚏𝚘𝚕𝚕𝚘𝚠𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚗𝚞𝚛𝚜𝚎'𝚜 𝚘𝚏𝚏𝚒𝚌𝚎.

~ 𝚋𝚕𝚊𝚌𝚔 𝚙𝚑𝚘𝚗𝚎 𝚘𝚗𝚎 𝚜𝚑𝚘𝚝𝚜 ~Where stories live. Discover now