Valóra vált álom - 1-

4 0 0
                                    



Egyik nap Lisa napos idore kelt fel .

Nem nagyon akart kibujni az ágyból,inkább írt a kóreai barátnojenek Hyunának

L: szia , tegnap este azon gondolgodtam hogy el utazom seuba és keresek valami munkát.

H: szia, nagyon orulnék hogy el jonnél...de sajnozsaz van hogy te még csak 19 éves vagy ....és te még nem dolgozhatsz.

L: miért nem ??

H: mert itt nálunk még 19 évesen is suliba kell járni.

L: és most hogy intézzem el hogy szeptemberben kezdjek? három hét van a suli kezdésig és nincs semmi iskolai felszerelésem...

H: ne aggódj ... a bácsikám az igazgató..szivesen szólok neki hogy szeptemberben kezdhess.

L: koszonom... de nem vagyok olyan jó tanuló hogy Gimibe menjek!

H:nem kell félned ...meg próbálhatod a gimit..

L: rendben ..meg próbálom.

H: remdben akkor szólok a bácsikámnak..és majd jelentkezem.

L: nagyon szépen koszonom .... addig el megyek egyet sétálni.

H:rendben vigyázz magadra..szia.

L: szia

 Lisa el ment egyet sétálni.. két óra mulva haza ért.

Meg nézte a telóját és egy uzetet érkezett Hyunától


H: szia most beszéltem a bácsikámmal..azt mondta hogy meg próbálhatod a gimit . 

L: ohh...ennek orulok...és akkor mikor indulhatok ?

H :ra rajtam mulna akkor már most inulák.

 L: rendben ossze pakolok  mindent és el megyek tanszereket venni.

H: rendben akkor nem sokára látjuk egymást.

L: már alig várom,szia 

H: szia 


Lisa bepakolt mindent amire szuksége van és el ment sulis cuccokat venni

mikor belépett az uzletbe nagyon sok mindent vett mert nagyon szereti a sulis cuccokat..két óra bevásárlás után Lisa a repulotérre indult ..nagyon izgatott volt ... nagyon várta hogy a repulon uljon.


fogytatás....

Valóra vált álomTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang