Bölüm 6

43 3 0
                                    

Ertesi gün üzerimden büyük bir yük kalkmışçasına mutlu hissediyordum tıpkı yenilenmiş gibi. Annem ve Yiğitle denize gittik denize girdik kumsalda dolaştık. Sık sık Taylanlarla karşılaştık ama bu umrumda bile değildi Eceyle arada bir mesajlaştık denize gelmek istemediğinden bende Yiğitlerle takıldım saat 7ye kadar denizde yüzdük voleybol oynadık tatilin keyfini çıkardık diyebilirim. Eve geldiğimizde annemle yemek hazırladık, Yiğiti çağırdıktan sonra sofraya oturduk.
Annem:
-Eceyle ne oldu yoksa küstünüz mü?
+Tabi ki de hayır sadece bu gün denize gelmek istememiş bilirsin arada gelmek istemiyor zaten akşama çarşıya çıkıcaz dedim.
-Iyi peki öyle olsun dedi annemde.
Yemek yedikten sonra sofrayı topladım ve bulaşıkları yıkarken Ece geldi
-Hey yeter artık seni özledim cıkıp gezelim.
+Tamam sakin ol ve içeri geç ben etrafı toparlayıp geliyorum.
Üzerimi değiştirmek için içeri girdim herşeyi halledip çıktım.

-Ateş yakmaya ne dersin dedi Ece
+Tabii ki de olur dedim ve koşarak sitenim önündeki markete gittik
öncelik olarak kağıt çalı bulduktan sonra marketten marsmellow, çakmak ve kibrit alıp sahile geri döndük.
Ne ben ne de Ece ateş yakmasını bilmiyorduk. Çabalarımız sonucu sadece 10 dakika yakabildik ateşi yanında marsmellowu herhangi bir çalının ucuna takıp ateşe uzatıp kızarmasını bekledikten sonra yedik. Ateş söndükten sonra sahilde biraz oturup Eceyle muhabbet ettik.
-Annem ile babam ayrıldıktan sonra çok zor geçmeye başladı hayatım ne yapmalıyım diye durup 5 dakika düşünmeden edemiyorum artık çok yoruldum Ezgi inan bana harika bir hayatın var mutlu olmaya bak dedi
Üzülmemesi gerektiğini söyledim, dile kolay ama uygulaması biraz zordu farkındaydım hiç yaşamamıştım ve onu anlayamıyordum ama en azından anlamaya çalıştım.
Müzik dinledik, dertleştik konuştuk ve kalkıp çarşıya çıktık.

-Ezgi bu gün gezmeyelim oturup dondurma yesek olur mu?

+Olur canım ya fark etmez gel oturalım şuraya bak wifi de varmış zaten telefonumda müzik yoktu burdan indiririm.

-Tamam neyli dondurma istersin ?

+Çikolata ve vanilyalı al bana canım.

Ece dondurmaları almaya gitti ve bende masayı toplayan çocuktan Wi-Fi şifresi istedim. Bu çocuk Şimalle ilk dışarı çıktığımızda gördüğüm dondurmacıydı.

Wi-Fi şifresini verdi ve gitti o sırada Ece yanıma geldi dondurmalarımızı getirdi. Kafamı çevirdiğimde televizyonda Atakan, Kaan ve Yiğitlerin çocukluk hallerini gördüm ve gülmeye başladım bunu gören Ecede gülmeye başlayınca dondurmacı çocuğunda gülmeye başladığını gördüm.

-Ezgi seninkide gülüyor baksana.
+O nereden benimki oluyor onu anlamadım yalnız dedim.
-Hiç ya öylesine söyledim zaten.

Haydi kalksak mı sıkıldım ben burada diyip kalktık biraz çarşıya çıkıp istanbuldaki arkadaşlarıma hediyelik birkaç şey baktım bileklik ve küpe tarzı şeyler aldım (hediyelerini arkadaşlarıma verdim ama poşeti hala evde duruyor) kitapçının açıldığını görüp kitap alıp siteye geri döndük ve marketin orda oturup müzik dinledik abur cubur yedik, langırt oynadık ve sanırım bu gün çok eğlendik.
Gece annemlerle birlikte oturduktan sonra eve geçip çekirdek kola yapıp dizi izledim istanbuldaki arkadaşlarımla konuştum, kitabımı okudum herkesi özlemişim aslında sürekli İstanbula dönmek istemiştim ama Enezin kıymetini sonradan anladım sanırım.

Annem Filiz ablalardan geldikten sonra birlikte oturduk konuştuk sıkıldığımı söyledim ama yapıcak bir şeyimizin olmadığını, 3 ay tatil yapıyorsun daha ne istiyosun dedi açıkçası haklıydı da.

Sabah uyandığımda hep birlikte denize gittik. Eceyle birlikte kumda oturduk voleybol oynadık. Dondurma aldık, köpek sevdik bu benim için biraz zor oldu ama. Sanırım artık Enez'e alıştım o kadar mutluydum ki artık dönmek istemiyordum İstanbul'a tabi arada bunaldığım oldu mesela aynı gün sahilde Atakanı görüp eve gitmişliğim oldu. Akşamları gezip tozuyorduk. O akşam eve erken dağıldık.

-Anne ya benim saçımda ne var baksana bir yine egzamam mı çıktı.
+Ya öyledir bakmaya gerek yok gel yeni dizi başlamış onu izleyelim dedi ve bende üstelemedim. Diziyi izledik, kek yaptık zaten bulunduğumuz ev küçücüktü ve hic bir şey yerli yerinde değildi. Diziyi izledikten sonra şöyle bir balkona geçip oturalım dedim Ece ne kadar iyi bir kız görünüyor dışarıdan herkese selam veren herkesle merhabalaşan bir kız olarak görünüyordu iyi miydi gerçekten merak etmeye başladım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 29, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Evden UzaktaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin