Kolpa-Nasıl Öğrendin Unutmayı
•
Benden Güzel Çiftlerim' e Gelsin•
"Yalnızlığı demledim hep avuçlarımda
Ne gelir ki elimden kimse tutmadıkça?
Söyle, sen nasıl öğrendin unutmayı?
Birikti her acı içimde, kendime yer kalmadı"Çağrı pov:
Ege'yle birlikte tuvaletin önüne gelmiştik bir kaç dakika hazal'ın çıkmasını bekledik ama Hazal tuvaletten çıkmadı ege kapıdan tuvalete seslendi."Hazal sevgilim orada mısın?" Ege içeri seslendiğin de bir tane kadın tuvaletten çıkıp konuşmuştu.
"Beyfendi tuvalete benden başka kimse yok." Kadının kurduğu cümleyle ege'yle birbirimize bakmıştık.
"Nasıl ya nerden bu kız!" Ege endişeyle etrafında dolandığın da kolundan tutup konuşmuştum.
"Abi sakin ol belki odaya çıkmıştır. Gel bir de oraya bakalım." Kurduğum cümleyle bana bakıp konuşmuştu.
"İnşallah çağrı inşallah." Ege'yle birlikte odaya çıkıp kapıyı çalmıştık. Odanın kapısı açıldığında heyecanla kapıyı açan kişiye bakmıştık.
"Çağrı ege bir şey mi oldu?" Mavi'nin konuşmasıyla ege daha da panik yapmıştı.
"Hazal içerde mi?" Ege'nin kurduğu cümleyle mavi birşeyler olduğunu anlamıştı.
"Hayır yok , ege çağrı ne oluyor?" Mavi endişeyle konuştuğun da Ege'ye bakmıştım. O kadar endişeliydi ki anlından soğuk soğuk terler akıyordu.
"Mavi Hazal yok." Kurduğum cümleyle mavi şokla konuşmuştu.
"Ne demek Hazal yok emin misiniz? Belki dışarı çıktı ne bilim burada ki kafeterya ya gitti." Mavi'nin kurduğu cümleyle ege hızla yürümeye başlamıştı.
"Mavi haklı belki otel de bir yer de olabilir."Ege hızla önden yürüdüğünde ben ve mavi de peşine takılmıştık. Ege ve maviyle otel de bakmadığımız yer kalmamıştı. En sonunda dışarı çıktığımızda diğerleri yanımıza gelmişti.
"Çağrı nerde kaldınız sabahtan beri sizi arıyoruz." Zeynep yanıma gelip konuştuğun da stresten kafayı yiyen ege'ye bakıp konuşmuştum.
"Hazal hiç bir yerde yok." Kurduğum cümleyle herkes bana bakıp aynı anda konuşmuşlardı.
"Ne!?" Hepsinden aynı şaşırma sesi çıktığın da yanım da ki zeyno dolu gözlerle konuşmuştu.
"Ne demek hazal yok!" Zeynep titreyen sesiyle konuştuğun da ege sinirle bağırmıştı.
"YOK İŞTE YOK HİÇ BİR YERDE YOK! KAFAYI YİYİCEM NEREDE BU KIZ!" Ege sinirle etrafında dönüp durmaya başlamıştı. Yanımda ki zeynep'e baktığım da ise ağlamaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Beni Bırakma~ZeyÇağ~(Tamamlandı)
Roman pour AdolescentsGenç adam sevdiği kadını beyazlar içinde gördüğünde dili tutulmuş bir şekilde baka kaldı. Dudaklarını aralayıp şu sözleri söyledi. "Beyaz en çok sana yakışıyor sevgilim..." Nerden bilebilirdi ki o beyaz renk onların sonu olucaktı...