36. Bölüm

301 22 48
                                    

Ümit Besen-Seni Unutmaya Ömrüm Yeter mi

Benden Güzel Çiftlerim'e Gelsin

"Daha dün yanımda, kollarımdaydın
Boynuma sarılıp öper, koklardın
"Seviyorum" derken, hep özlüyorken
Şimdi neden bana yabancısın sen?"

"Daha dün yanımda, kollarımdaydın Boynuma sarılıp öper, koklardın"Seviyorum" derken, hep özlüyorkenŞimdi neden bana yabancısın sen?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çağrı pov:
Rojin bizi kaçırdığından beri bütün vücudumu stres ve öfke kaplamıştı. Aklından neler geçtiğini biliyordum ama buna izin vermeyecektim. Sevdiğim kadın ve kız kardeşlerimin kılına zarar gelsin bu dünyayı ona dar ederim. Rojin kızların önünde durduğun da ellerimi çözmeye çalışıyordum. Ama o kadar sert bağlanmıştı ki açılmıyordu bu yüzden de daha da sinirleniyordum.

"Rojin eğer üçüne de dokunursan sana neler yapacağımı tahmin bile edemezsin." Rojini tehdit ettiğim de yüzünde bir sırıtma oluşmuştu.

"Sen şuanda beni tehdit edecek durumda mısın?" Rojin keyifle konuştuğun da daha da sinirleniyordum. Rojin en son hazal'ın önünde durduğum da tıslarcasına konuştum.

"Eğer ona dokunursan seni doğduğuna pişman ederim." Kurduğum cümleyle hazal'a baktığım da gözlerime öyle bir bakmıştı ki adeta kalbime bir bıçak saplanmıştı.

"Bak bakalım dokunmuyor muyum?"Rojin elinde ki bıçağı çıkartıp hazal'ın koluna bastırdığın da hazal acıyla inlemişti.

"AH!" Hazal'ın gözünden bir damla yaş geldiğin de rojin çoktan hazal'ın koluna derin derin çizikler atmıştı. Hazal titreyen sesiyle bana bakıp konuşmuştu.

"Ç-çağrı."Hazal titreyen sesiyle ismimi söylediğin de gözlerim dolmaya başlamıştı.

"Efendim güzelim." Kurduğum cümleyle hazal'ın gözlerinden yaşlar akmaya başlamıştı bile.

"S-senden tek bir şey yapmanı istiyorum." Rojin hazal'ın diğer koluna geçtiğinde cemre ve zeynep ağlamaktan sesleri kısılmıştı.

"Tabi güzelim söyle ne istiyorsun." Hazal kurduğum cümleyle yutkunup konuşmuştu.

"Ege'ye onu çok sevdiğimi söyle-" Hazal'ın sözünü cemre kesmişti.

"Hazal burdan kurtulduğumuz da sen kendin söyleyeceksin Ege'ye onu sevdiğini sakın ama sakın böyle konuşma." Cemre hıçkırıklar içinde konuşmuştu. Hazal ise öyle bir şey vardı ki gözlerinde sanki bir şey olacağını hissetmişti.

"Cemre lütfen sadece beni dinleyin." Hazal'ın kurduğu cümleyle hepimiz susmuş onun konuşmasını beklemiştik.

"Ege'yi yanlız bırakmayın olur mu? Onu size, sizi de Allah'a emanet ediyorum." Hazal'ın kurduğu cümleyle gözümden bir damla yaş düşmüştü.

~Beni Bırakma~ZeyÇağ~(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin