Red Angel #3

818 36 47
                                    


Ray silahı matt'in alnına doğru dayayıp içeri geri girmemizi sağladı,Matt'in ödü kopmuştu açıkçası benim de kopmuştu,Ray çok fazla sinirli duruyordu bir o kadar da korkutucu.

"Sesimi çıkarmamıştım fakat sen çizgini aştın" diyip ayağıyla açık kapıya bir tekme savurarak kapıyı kapattı,Kapı öyle sert çarpmıştı ki yerimden sıçramıştım.

"Benim avımı benden başkası alamaz" Av derken benden bahsettiğini anlamıştım,yutkundum aptallığım yüzünden daha yeni kavrayabilsem de anlamıştım o saf tehlikeydi.

Matt'e baktığımda o da patlayacak gibiydi,Matt'i hiç böyle sinirli görmemiştim elindeki bıçağı arka cebine koyup bana doğru eğildi ve fısıldadı.

"Tavrım yanlıştı fakat hepsi senin içindi güzelim,eğer kurtulursak sana her şeyi anlatacağım" Sözleriyle gözler büyüdü,Her şey benim için miydi?

"Ne demek istiyorsun lütfen söyle bana-" Sözümü tamamlama izin vermedi baş parmağını dudağımda gezdirip susmamı sağladı,Mavi gözlerine derin derin baktım sevdiğim adam gibi bakıyordu.

"Beni bekle..."

"Seni bekleyeceğim..." İstemsizce ağzımdan dökülen kelimlerle bana gülümsedi ve parmağını dudağımdan çekti,Omzumdan tutup beni bango'ya oturttu.

"Böyle güvende olucaksın eğer bana bir şey olursa evimize git yatağımızın altındaki kutuda tüm cevapları bulacaksın"

"Matt...Gitme" Gözlerim istemsizce dolmuştu,Son bir kez daha gülümseyip Ray'in karşısına dikildi,Ray'de silahını cebine koymuştu.

"Slenderman denilen ucubenin yardımcısı olduğunu biliyorum" Ray'in gözleri Matt'in sözleriyle kısıldı ve dudakları kıvrıldı.

"Neden bahsediyorsun hiç bir fikrim yok" Matt gülümsedi ve Ray'e küçümseyici bir şekilde baktı.

"Red Angel fazla yalancısın" Ray Matt'in sözüyle gözlerini büyüttü ve yavaş adımlarla Matt'in yanına vardı,Matt'in yüzüne delirmişcesine bakıyordu.

"BUNU NEREDEN BİLİYORSUN" Ray tüm kinini Matt'in yüzüne kusarken,Matt gülüyordu Ray sinirle dişlerini sıktı.

"Yemin ederim ki kız arkadaşını hiç yapamadığın kadar becereceğim,Sen ise sadece izleyebileceksin acı çeke çeke öleceksin" Ray sözlerini söylerken gözü üzerimdeydi,sözünü bitirir bitirmez büyük bir şehvetle dudaklarını yaladı.

Miğdemin gene bulandığını hissetmiştim,Korkuyordum nasıl bir belaya düştüğümün artık farkındaydım.

"Seni adi herif" dedi Matt ve Ray'in karnına sağlam bir yumruk indirdi,Ray sendeleyip hafifçe gülümsedi,Matt'in üstüne doğru atlayıp yüzünü hedef aldı ard arda yumrukları indiriyordu.

Matt kollarını yüzüne siper etse de pek bir şeye yaramamıştı,Ağzım açık onları izliyordum nefes almayı bile unutmuş gibiydim,Matt'in zarar görmesini yüreğim kaldırmıyordu.

"Matt lütfen kalk,Tanrım sen onu koru" diye dua ediyor ve onun kalkmasını diliyordum,En sonunda Matt Ray'in özel bölgesine diziyle vurdu ve ayağa kalkabildi.

Yüzü ise kanlar içindeydi,Kaşı patlamıştı bana baktı ve "iyiyim" diye fısıldadı,Bu bana umut vermişti fakat Ray çabuk toparlanmıştı matt'in üzerine ikinci defa atlamıştı.

Bu sefer atağa geçen matt'di cebindeki bıçağı çıkartıp,Ray'e saplamaya çalışıyordu fakat Ray engel oluyordu en sonunda Bıçağı karnına saplayabilmişti.

The Creepypasta's StoryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin