00.18

398 54 3
                                    

Matt:
Üzgünüm dün bıraktığım için birden

Chimjim:
Sorun değil

Alıştım

Matt:
Özür dilerim
Seni hep üzüyorum

Chimjim:
Beni mi
Hayır saçmalama
Üzmüyorsun

Matt:
Ben cidden çok üzgünüm Jimin
Bu ben değilim bu ben olmamalıyım
Yaptığım yanlış
Sen benimle bir daha asla konuşmayacaksın

Chimjim:
Sakin olur musun önce
Bana ne olduğunu anlat

Matt:
Anlatamam
Çok bencilim anlatamam
Beni bu kadar erken bırakmana izin veremem

Chimjim:
Seni bırakmayacağım sadece anlat bana neler oluyor

Matt:
Anlatamam
Beni bırakacaksın
Ne olursa olsun
Bir daha asla benim yüzüme bakmayacaksın

Chimjim:
Bu kadar kötü ne yapmış olabilirsin ki
Söz veriyorum hep yanında olacağım şimdi kendine gel

İletildi....

İyi misin şimdi

İletildi....

Bana mutlaka yaz olur mu seni merak ediyorum


Jungkook elindeki son viski bardağını da diktikten sonra eline telefonu alıp jimin'e yazmış ve tüm korkularından bahsetmişti.

Jungkook hayatında çok sevgi sözcükleri duyan biri değildi. Annesi yada babası bir gün başını okşamamış ama sorsan 'biz onun anne ve babasıyız' diyecek türden insanlardı.

Tüm kararları onlar üzerine kuruluydu. Lise hayatına kadar annesi ne isterse onu yemiş ve onu gitmişti. Sebze yemeklerinden nefret etsede annesine itiraz edecek cesareti bulamadığı için hep yerdi. İştahlıda bir çocuktu.

Annesi kilo alacağını söyleyip yemesini kısardı bazende. Jungkook annesine tapardı. O ne derse yapardı. Öl dese ölürdü. Sırf annesi seviyor diye sınıf arkadaşlarının dalga geçtiği o komik pantolonlarla bile okula giderdi. Annesini üzmek ve sinirlendirmek istemezdi.

Annesine bu kadar bağımlı olan çocuk annesinden bir gün sevgi sözcüğü duymamıştı. Büyüdükçe daha da azaldı aile sevgisi. Lise yıllarında ise tamamen ailesinden kopmuş yeni bir jungkook olmuştu.

İlk eşcinsel olduğunu anladığında gecelerce ağlamış, her ne kadar sevgisi bitsede annesi ona kızar diye kendini değiştirmeye çalışmıştı. Onlar dindar bir aileydiler.

Bu hep böyle devam etti. Kimse onu sevmedi, kimseyi de sevemedi. Hep kendini değiştirip kızlarla konuşmak istedi ama yapamadı. Erkekler zaten onun gay olduğunu öğrense rezil ederdi.

Jungkook'un her zaman farklı kişilikleri olmuştu. Son zamanlarda en çok kullandığı kişiliği insanların onu arasına alması için büründüğü acımasız havalı çocuktu. Jiminle de bu kişilikte tanıştı.

Ama eğer bir şansı daha olsaydı. Asla sevmemiş ve sevilmemiş olan o küçük jungkook ile Jimin'in karşısına çıkmak isterdi. Bunu herşeyden çok isterdi.

Revenge GamesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin