lose

189 19 4
                                    

Hastaneden çıkalı bir hafta olmuştu ama Jisung eve dönmemişti.Aklında planını hazırlamış ve her şeyi ayarlamıştı.

Ona kırgındı ve kızgındı.Hayatını adadığı adam onu aldatmıştı.Bunun intikamı büyük olacaktı.

İkisini bunu yaptıkları için pişman edecekti ama bu iş ona gerçek travmalar yükleyeceği için kendinide öldürecekti.

Annesini öptü ve kapıya adımladı.
"Hadi bir daha gel oğluşum!" dedi annesi.
"Geleceğim anne." dedi ve iç çekip burukça gülümsedi annesine.Bir daha asla gelemeyeceğini ona söyleyemezdi.

Hyunjin'in onu aldattığını bile söylememişti,annesi hastaydı çünkü.

Derince nefes verdi ve evden çıkıp arabaya bindi,eve sürdü Kısa süre içerisinde eve vardığında harap olmuş eşi açtı kapıyı.
"Bebeğim!" Jisung'a sarıldı ve ağlamaya başladı.Jisungta ona sarıldı.
"Özür dilerim..." diye mırıldandı eşi.
"Affettim Hyunjin'im,affettim." dedi ve alnından öptü eşini.
"Seni seviyorum,yemin ederim seviyorum o zorladı beni Jeongin'e sor!Yalvarırım bırakma beni..." yalvarıyor ve hıçkırıklarla ağlıyordu Hyunjin.
"Seni asla bırakmayacağım ölsek bile." dudaklarını eşinin dudaklarıyla birleştirdi ve eşini kucağına aldı Jisung.
"Bugün bizim olsun bebeğim,bugün bizim olsun."

---
Gelecek bölüm final🥟

911.[Hyunsung]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin