Chvíli přemýšlí, jestli mu věří nebo ne, ale pak se pomalu posadí zpět na jeho nohu. Znovu si ji prohlédne a u toho upíjí whisky.
Má dlouhé tmavé vlasy, pronikavý pohled a plné rty, její ňadra jsou tak akorát do dlaní a její boky a zadeček mu dělají těsno v kalhotech, kterého si všiml teprve teď, ve stejnou chvíli jako ona.Zhluboka se nadechne s pohledem upřeným do jeho klína a čím déle se její pohled nepohne, tím rychleji oddechuje, až pootevře ústa, aby pobrala víc kyslíku.
"Takže," řekne a pomalu zvedne pohled přes jeho hruď až k tmavým očím, "takže se se mnou vyspíte?" Nedokáže odhadnout, co s ní ta představa dělá. Jestli se jí příčí, nebo ji vzrušuje.Opře se a chvíli si užívá její pohled.
"Co bys chtěla ty?" Přimhouří oči a sleduje ji, jak klouže pohledem po jeho hrudi, pažích až k rozkroku, kde má látku napnutou téměř k prasknutí.
Lehce se zamračí.
"Můžu se podívat?" Pokyne k tomu, co ji zajímá. Pousměje se a hlavou naznačí, že smí.Vztáhne ruku a přejede po vypracovaných svalech na břiše až k lemu kalhot. Stačí gumu nadzvednout a jeho vztyčený penis se zhoupne vzhůru.
Zamrká a nevěřícně si jej prohlíží.
"Co se ti nezdá?" Zeptá se, když vidí její nejistotu.
"Je tak dlouhý a tlustý," zamračí se ještě víc, ale všiml si, jak se jí dech zrychluje."Ještě jsi takový neviděla?" Její fascinace ho baví. Zavrtí hlavou.
"Ani neměla," řekne, jakoby ani nevěděla, že to říká nahlas. Vstane a prohlíží si ho z výšky. Její pohled mu dává jasně najevo, nad čím přemýšlí. Stáhne kalhoty a odkopne je stranou.
Počká, než se odhodlá a pak se mu znovu posadí na klín, jen s tou výjimkou, že ho obejme kolem krku a posadí se mu na stehna s roztaženýma nohama.Cítí její horký klín, který začíná vlhnout a to vědomí ho přinutí ji k sobě přitisknout. Hlasitě vydechne, když ho ucítí na břiše.
"Teď to nechám na tobě, ale další kolo je moje," přejede jí palcem po tváři a odhrne neposedné vlasy.Nakloní se k němu a když se jejich rty setkají, jakoby to byla ta nejpřirozenější věc, jakoby to nebylo poprvé.
Líbá ji pomalu, jemně, ale to, jak se na něj natiskne, ho přinutí polibek prohloubit. Vtrhne jazykem do jejích úst až zasténá a pohne boky proti němu.Odtáhne se a sklopí pohled k penisu mezi mini. Uchopí ho do ruky a pomalu po něm přejíždí. Přivře oči a zabručí, když ho tiskne a pokusí se ho obemknout celého.
Na okamžik jí přepadne strach, že se do ní nemůže vejít, ale vzápětí ho vystřídá touha to vyzkoušet. Cítí jak je úplně mokrá a tak se nadzvedne a nasměruje ho.Mateo otevře oči a sleduje její ruku, jak se s ním pomalu přibližuje a když se dotkne vlhkého horkého klína, jeho tep vystřelí do nebe.
Pomalu, jakoby se bála na něj nasedá. Otevře ústa a podívá se na něj napůl vyděšeným, napůl vzrušeným pohledem.Chvíli si myslí, že se do ní nemůže vejít, ale je tak mokrá, že to jde snadno. Zastaví se až u kořene a prsty mu zatíná do ramene.
Má pocit, že se nemůže pohnout, že když to udělá, rozhtrhne ji zevnitř. Po chvíli napětí povolí a tak se odváží nepatrně pohnout.Dlouze vydechne a přivře oči. Tak intenzivní pocit snad nikdy necítila. Pozná, že on to má stejně. Tiskne její boky v dlaních a zadržuje dech.
Pokračuje v plynulých pohybech až oba společně sténají. Zrychlí a cítí, jak se mu začíná v rukou napínat a třást.Nakonec se s prudkým pohybem její tělo stáhne v blažené křeči a jeho stiskne ještě víc až zabručí. Její další pohyby ho stále dráždí a mučí. Podívá se do její stažené tváře. Zamračí se a dívá se na svou ruku na jeho hrudi.
"Dobrý?" Zeptá se po chvíli.
"Jo, jen... Omlouvám se. Nikdy jsem tak brzo nebyla," řekne omluvně.Usměje se a když nic neříká, vzhlédne k němu. Je roztomilá, když se tak tváří. A když k tomu přidá celou situaci, nejraději by z ní vyšukal tu zatracenou nevinnost.
"To nevadí," povzdechne si a po chvíli z něj sleze a klekne si mezi jeho nohy.Vezme ho opět do rukou a začne po něm přejíždět odshora až dolů. Oběma dlaněmi jej tiskne a sleduje jeho tvář, ve které se zračí touha. Olízne si rty a skloní se nad něj.
Nejprve ho jen olízne a pak vsune do úst. Ví, že nemá šanci ho pojmout celého, a tak dál pokračuje rukama a ústy se pohybuje po žaludu a dráždí ho jazykem."Ježiši," vydechne a odhrne její vlasy, aby lépe viděl její počínání. Pomalu zrychluje a když cítí, jak začíná ztrácet dech, nasaje ho.
"Bože, přestaň, nebo se ti udělám do pusy," zaúpí, ale ona jen zrychlí a nasaje ho ještě víc.
Vykřikne a stiskne v dlani její vlasy.Celá ústa jí náplní jeho semeno, které postupně polkne a pak se napřímí.
Udýchaně sedí opřený v křesle naprosto odrovnaný.
"To berte jako omluvu," řekne, když se na ni nevěřícně podívá. Palcem setře jeden koutek a přitáhne ji k sobě, aby ji mohl políbit.Nebrání se, jeho polibky jsou příjemné a jeho tělo horké a dokonalé. Od hlavy k patě. Každý detail. Tohle je první muž, kterému se povedlo ji přivést k vrcholu bez dalšího stimulu a jí se to sakra libilo.
"Dej mi chvilku, než se vzpamatuji," zachraptí a zvedne ji, přejde k posteli a položí na přikrývky.
Chvíli si ji z výšky prohlíží. Vypadá dokonale.
Rudé tváře a nateklé rty, její svetlá kůže, která ho přivádí téměř k šílenství.
Tohle bude dlouhá noc.
ČTEŠ
Když už samota nestačí
Short StoryMateo Perera. Nejvlivnější muž šikoro daleko. Nikdo se mu nedovolí postavit, prakticky řídí celé město. Své postavení si vydobil tvrdou práci a nekompromisním jednáním. Je těžké si udržet postavení a tvář ve světě, kde vám každý závidí a chce vás p...