P.O.V Gavi
_________Dzisiaj to ja zrobię rano przyjemność Pedriemu choć to on jest w naszym związku dominatorem ja wolę być dominowany tym słabszym .
Wszedłem pod kołdrę i zaczęłam robić loda Pedriemu ten się obudził wienc zrobiłem to tak aby doszedł s mojich ustach. Kiedy Pedri doszedł wedziałem że ma połknoć śmnietanke (ale wiecie nie prawdziwą śmietanę tylko taka z Pedriego no ale chyba się domyślacie o co chodzi)
Pedro się odezwał nagle .-Połknełeś?
-Tak .
-Dobry Gavi.
-Dostane nagrodę ?
-Pomyślomy.
-No dobrze.
Wstaliśmy i poszliśmy brać prysznic Pedri mnie umył a ja go nie mogłem umyć bo nie mogę się tak przemęczać przed wieczorem .
Po umyciu się Pedri mie wytarł chciałem aby zrobił mi loda ale jak to on mówi że muszę sobie zasłużyć kocham to jak na denną dominuje.
Ubraliśmy się i poszliśmy jeść śniadanko boże zaniedługo wracamy na boisko już się niemoge doczekać.
Po zjedzeniu śniadania poszliśmy oglodać filmy.
Gdzieś tak o 22 coś już nie wytszymywałem chcę poczuć Pedriego w sobie. Wienc usiadłem na kolanka do Pedrusia i zaczęłem się o niego ocierać ten się podniecił strasznie. Pedri się odezwał .-Oj Gavi ja tu muszę cię ukarać .
-Oj tak Pedri zrób to chcę poczuć cię w sobie .
-Dobrze Gavi.
Pedri wzioł mnie na rence i zaniusł do sypialni po czym rzucił mnie na łużko po czym powiedział.
-Na kolana Gavi.
Zdjęłem mu spodnie wraz z bielizną i zaczęłem robić lołda Pedriemu .Pedri wplotł świnie palce w mojię włosy i czasami szarpał mnie za nie abym przyspieszył.
Kiedy Pedri doszedł połknęłem śmietankę . Po tem zdjęliśmy z siebie resztę ubrań.
Pedri kazał mi się złapać komody oczuwię stojis placami do niego borze zaras we mnie wejdzie kocham to uczucie .Pedri weszedł we mnie a ja poczułem chwilowy bul a potem sam roskosz .Pedri ma bardzo szybkie tempo poczułem w sobie spubstansjei a po chwili Pedri że mnie wyszedł.
Pedri się odezwał.
-Malutki zrobię ci loda teras .
-O tak Daddy.
Pedri zrobił mi loda a ja doszedłem w jego ustach boże on jest mistrzem w tym .
Po skończonym sregzie poszliśmy się umyć i spać.
_________________________
Przepraszam za krótki rozdział .
Mam nadzieję że wam się podoba taki rozdział . Mam na was przykra wiadomość w 20 rozdziale nie ma sregzu.
Miłego czytania
CZYTASZ
Cierniowa droga
RomanceGavi zaczyna grać w klubie fc Barcelona na początku wszystko jest w porządku ,aż do momentu kiedy jego największy wróg gra razem z nim w jednym klubie.Książka opowiada o Gavim I Pedrim który są na początku wrogami czy uda się im zaprzyjaźnić, a moż...