2.❤️‍🔥

3.1K 109 26
                                    





Kendisi de yan koltuğa oturduğunda arabayı çalıştırarak sürmeye başladı.

Yeni hayatım başlamak üzereydi. Bunun için hem sabırsızlanıyor hem de korkuyordum..




Jennie'den

Arabayla büyük iki katlı bir evin önünde durduğumuzda ağzım açık bakıyordum.
İlk defa bu kadar büyük bir ev görüyordum.


"Hadi inelim." Bayan Manobal'ın sesini duyduğumda kafamı sallayarak kemerimi açtım.

Yavaşça aşağı indiğimde gözüm hala evdeydi.

Bayan Manobal yanıma gelerek beni aniden kucağına aldığında tiz bir şekilde bağırdım ve kollarımı boynuna doladım refleksle.

"Aaa korktum!" Dedim ellerimi sıkılaştırarak.

"Korkma düşürmem seni." Kıkırdayarak konuştuğunda hayranlıkla gülüşüne bakıyordum. Çok güzeldi.

Beni kucağında içeri götürdüğünde şaşkınlıkla evin içine bakıyordum. İçi dışından da güzeldi.

Beni kucağından indirerek bıraktığında yüzüne baktım. Gülerek elimi tutup beni salona getirdi.

"Şey Bayan Manobal isminiz ne acaba?" Dudaklarımı ısırdığımda bakışları dudaklarıma kaydı.

"Ah kediciğim benim adım Lisa ama sen bana annecik diyeceksin." Dediğinde kaskatı kesildim. Nee! Annecik mi?!

"Anlaşıldı mı?!" Dedi sert bir tavırla.

"A-anlaşıldı." Siktir kekelemiştim.


"Güzel." Dedi saçlarımı karıştırarak ardından konuşmaya devam etti.


"Şimdi benimle gel odanı göstereceğim!" Elini uzatarak tutmamı bekledi. Usulca elini tuttuğumda beni çekiştirerek yukarı çıkardı.


Odanın kapısına geldiğimizde beklemeden içeri girdi. Oda çok güzeldi. Ferahtı. Hayatımda ilk defa böyle bir odam olmuştu.


"Odan burası. Şimdi akşam oldu. Yarın senin için alışverişe gideceğiz." Dediğinde kafamı salladım onaylarcasına.


"Yemek yedin mi?" Dediğinde kafamı hayır olarak salladığımda sırıtarak elimi tutup aşağı götürdü. Salona geldiğimizde kendisi koltuğa otuurarak beni de kucağına çekti. Kucağı çok rahattı! Tanrım!


"Mira!" Diye bağırdığında korkudan yerimden sıçradım. Bu halime gülmüştü..


"Buyrun efendim!" Kısa saçlı, mini etekli, hizmetçi kıyafetiyle bir kadın geldiğinde gözlerim faltaşı gibi açıldı. Çok fazla açık giyinmemiş miydi?


"Bize yemek hazırla hemen açız!" Dedi sert ve emir dolu bir sesle. Nedense hoşuma gitmişti bu tavrı.


"Güzelim rahat mısın bu kıyafetlerle?" Siktir güzelim mi dedi!? Bir eli uyluğuma gidip okşadığında gözlerim hiç açılmadığı kadar açıldı.


"H-hayır r-rahat değil Bay-yani annecik." Dedim hızlıca. Az kalsın Bayan Manobal diyecektim. Son anda kurtuldum. Huuh!


"Aferim bebeğime! Yemek yedikten sonra sana pijama veririm!" Diyerek saçlarımı okşayıp üzerine bir öpücük kondurdu. Çok seksüel!


Kafamı usulca salladığımda sırıtarak belimi okşadı yavaşça.

Mira denen hizmetçi geldiğinde ikimizin de bakışları oraya kaymıştı.


Mommy{Boss-4}JenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin