L'Aslan

21 2 0
                                    

L'Aslan una nena de 13 anys que va fer història en el món per guanyar les olimpíades de 2020 amb 9 anys. Ella no té família la seva família va morir quan ella va néixer i la va cuidar la seva entrenadora que es diu Raksa. Ella potser no té família, però si té una millor amiga que es diu Martina i és com la seva germana. Es molt famosa per les hores que entrena entrena 10 o 15 hores i salta quatre metres i mig. També se li reconeix molt per la gent que li va a veure entrenar que són un milió de persones. I les seves caigudes, ja que com salta 4 metres i mig i les caigudes són fortes.

El dia 13 de gener de 2023 un dia solejat, l'Aslan estava entrenant a la seva pista i ja feia 7 hores que estava entrenant i malauradament avui no li està anant molt bé i porta moltes caigudes. Cada cop li costava més aixecar-se la Raksa li anava dient que parés, però l'Aslan deia que podia i que podia i es va encapritxar cada cop més la Martina també va començar a dir-li, però l'Aslan volia estar preparada perquè les olimpíades eren l'any que ve i volia tornar-les a guanyar i tornar a fer història per dedicar-se a la seva família. L'Aslan cada dia parlava de la seva família, ella l'adora a la seva família i la té com a referent sempre, però quan parla d'ella es posa una mica trista, ja que no la va poder gaudir i tot el que sap d'ella es perquè s'ho ha explicat la gent de fora, la Raksa i els metges que van cuidar-la també. La seva família era tan reconeguda per l'amable que eren i la solidaritat que tenien que tot el món cuidava a l'Aslan i la reconeixien com la supervivent d'aquella família, ja que va haver-hi un accident i l'única que va sobreviure va ser ella.

Lessió VS OlimpíadesWhere stories live. Discover now