"Kalbime mühürlenmiştim onun sevdasını."
"İlk ve Son Ayrılık."
Sezen Aksu~Son Bakış.
____________________________________
Yağmur tanesinin bir bıçak etkisi gibi tenime düşmesi canımı yakmıştı.
O gece ben onun olurken aslında bilmediğim bir gerçek ile yüzleşmeştim.
Mekana girerken gözlerim etrfta gezdi renkli ışıklar dans eden insanlar yoğun alkol kokuları ve son ses müzik okadar kalabalıktıki mekan bukadar insanın arasında eziliyordum ruhum gibi.
Gözlerim biryerde sabit kaldı günlerce peşinde olduğum adamı sonunda bulmuştum geriye ne kalmıştıki zaten.
Yeşil gözleri kahve gözlerime değdi gözlerimden bedenimi süzdü sonra yeniden gözlerime baktı yüzümde sahte bir gülümseme olurken uzun siyah saçlarımı geriye doğru attım percemlerim anlıma düşerken tuttuğum nefesi bıraktım zemine okadar emin basıyordumki onun bakışı heran bukadar insanın içinde beni soyup kendine ait yapacak gibiydi kalbim hiç bu denli hızlı atmamıştı.
Beni onun bakışlarından ayıran ise telefonuma gelen bildirim sesi olmuştu telefonu elime aldığımda ise göz devirdim.
Duru : Bu gece iyi eğlen yarın avımıza düşürdüğümüz adam ile yemek yiyceksin.
Yüzümde gülümseme olurken telefonu yeniden çantama kattım o esnada demir mirza bana doğru geliyordu kalbim deli gibi attı bedenimi büyük bir alev sardı içim yanmaya başlarken demir mirza karayel tam karşımda durdu yüzü yüzüme yakındı nefesi tenime çarptı elindeki bardağı bana uzatırken hızla kafama diktim zira içtiğim alkole çok ihtiyacım vardı."Merhaba."
Gülümsedim ince parmaklarım onun kalın parmaklarına dolandı."Merhaba."
Başka bir konuşma geçmedi aramızda sadece elimi sıktı ve gözlerime baktı."Acaba diyorum."
İnce parmaklarım onun siyah gömleğinin düğmelerini buldu."Bu geceyi bu tanışmayı."
Ona yaklaştım dudaklarımız birbirine okadar yakındıki hareket ettikçe onun dudaklarına çarpıyordu o ise sadece bana bakıyordu."Benim evimde benim odamdamı sonlandırsak."
Fısıldadım ikimizin nefesi birbirine karışırken elimi sıkaca tutup yürümeye başladı yüzümde zaferi kazanan bir savaşçının gülüşü olurken onu takip ettim.
Araba benim evin önünde dururken ona baktım sadece gülümseyip arabadan inerken beni takip etti."Konuşmayı sevmem."
Apartmanın kapısını açıp içeri girdik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Mektup.
ActionBir varmış bir yokmuş. Yeşil gözlü dev bir adam ve onun küçük bir kadını varmış. Bu kadın adamın her sözüne her masalına inanırmış çünkü kadın çok severmiş adamı. Ama adam hiç sevmemişti kadını. Ve onları bir araya getiren kader bir oyun ile son bul...