İkinci Bölüm.

8 2 0
                                    

"Biz üç arkadaşın birbirinden başka ailesi yoktu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Biz üç arkadaşın birbirinden başka ailesi yoktu."

"Kanlı Savaş."

Sezen Aksu~Yol Arkadaşım.

____________________________________

Gözlerimi açtığımda gün yeni doğuyordu duru hala uyuyordu ayakları kerem'in ayaklarının üzerinde kerem ise hala arabayı sürüyordu onlara doğru biraz eğildim."Günaydın."

Kerem'in bakışları bana değerken gülümsedi."Günaydın küçük hanım."

"Yoruldun çek sağa ben sürüm."Bakışları yola kaydı.

"Yok kız geldik zaten."Başımı sallarken arabanın aynasına değdi gözüm üçümüze ait bir fotoğraftı bu duru'nun abisinin düğününde çekilmişti duru'nun üzerinde ince askılı saten elbise vardı benimde üzerimde ince askılı siyah elbise kerem ise takım elbise giymişti birbirlerine gülerken çekilmişti bu fotoğraf ikisini gören birbirlerine aşık sanarlardı ama onlar dost olmayı seçmişti bu fotoğraftan üçümüzünde vardı aslında biz farkında olmadan birbirinin yaralarını saran birer aile olmuştuk ve bizi kolay kolay kimse yıkamazdı.

Konağın önünde durduğunda duru yeni uyanmıştı."Geldikmi."

İkimizde başımızı sallarken nefes alıp verdi.

"Gazamız mübarek olsun arkadaşlar ne olursa olsun babam yanınızda nederse desin özellikle sen kerem istanbul beyfendisi değil babam ters lafında sonun olur."Kerem göz devirdi.

"Korkma çiçeğim bende o iş."Gülmemek için zor tuttum kendimi nezaman kerem bunu dese karakolluk oluyordu.

Duru ile konağa girerken bizi büyük bir bahçe karşıladı iki adam atlarla ilgilenirken dibim düşmüştü ev çok güzeldi içerden çıkan duru'nun annesi ile duru hızla annesine sarıldı ona aynı karşılığı veren annesi ile hasret gidermeye başladılar.

"Anne bak bu arkadaşım rozerin sarya buda arkadaşım kerem."Keremle ikimiz onun annesinin elini öperken kadın sevecen bir tonda yaklaştı.

"Hoşgeldiniz çocuklar geçin acsınızdır."Üçümüzde başımızı sallarken içeri geçtik.

"Duru'mu geldi hatun."Duru'nun babasının sesi ile hepimiz kapıya baktık elleri arkasında kızına öfke ile bakıyordu.

"Bu evden giderken büyük yeminler etti şimdi döndü ne oldu tükürdüğünü yaladımı."Duru babası gibi ona öfke ile baktı.

"Yalamadım baba zira sizleri özlediğim için döndüm ama şunu unutma baba bu evi sana dar etmeden geri dönmek yok bana."Babası gülümsedi.

Son Mektup.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin