Jedna, dvě, tři, čtyři... Čtyři upomínky na splátky bytu, dluhů...Už jsem si řekla dost. Nebaví mě to jen číst a čekat, kdy zase zaklepe exekutor. Máma také dělala co mohla, ale pořád to nestačilo.
Když jsem šla z posledních peněz koupit jídlo, zahnula jsem špatně a procházela jsem ulicí s názvem Červená. Šla jsem kolem baru, kde na dveřích bylo psáno - hledáme servírku. Vešla jsem tam a uviděla jsem nemožné. Myslela jsem, že to bude obyčejná restaurace a on to je bordel! Chtěla jsem odejít, když tom mě oslovil vysoký chlapík s pěkným sakem: Dobrý den, jak Vám mohu pomoci?'' zeptal se ta elegantně. ,,No já, já jen, no... vešla jsem tady náhodou. Myslela jsem si, že tady hledáte normální servírku.'' zakoktala jsem se. ,,Ano, většina lidí to nazve bordel, ale on to je takový slušný bordel. Vy jen obcházíte lidi jestli něco nechtějí. Žádný tanec u tyče. Pouze budete chodit málo oblečená,'' pronesl ,,pokud máte zájem o tuto práci, provedu Vás tady. A pak si řekneme něco o platu.'' Provedl mě svým podnikem. Vypadá to tu docela pěkně a v pohodě. Zeptala jsem se na plat. ,,Pokud Vám dá někdo dýško, vezmete si ho a ode mě dostanete 160Kč na hodinu'' řekl. Já jsem vykulila oči a řekla jsem, že to beru. ,,Začínáš od zítřka v 6 večer,'' potřásl mi rukou a vyprovodil mě.
Já jsem rychlostí blesku běžela do své práce, že dávám výpověď. Dali mi ihned odpracované peníze - 800Kč. Běžela jsem domů. Máma se divila, co dělám doma tak brzo a já jsem jí oznámila: ,,Mám novou práci, jako servírka! Ale pracuju až od 6 večer.'' ,, To je skvělé Klári! Ale tak pozdě?'' strachovala se. ,,No a co, odvezou mě pak domů, a plat mám 160 korun na hodinu!!!'' křičela jsem. Zaplatila jsem složenkou kousek dluhu. Asi za dvě hodiny jsem šla spát. Ráno v deset hodin mamka odešla do práce a vrací se v sedm večer. Míjíme se.
Přišla jsem do nové práce o půl hoďky dříve. Přivítal mě ten samý pán a pronesl: ,,Dobrý den, včera jsem se zapomněl představit, jsem Dereck Klein, pojďte se mnou.'' Tak jsem tedy šla. Odešli jsme dozadu, kde byly i ostatní slečny 20+.
Otevřel dveře do jedné prázdné místnosti, kde byla postel, křeslo, zrcadlo atd... Zavřel a zamkl dveře. Já jsem nechápala. ,,Tady si odložte věci a svlékněte se.'' řekl mi. Divila jsem se, ale nebránila se. Sundala jsem si mikinu, tričko, kalhoty a byla jsem jen ve spodním prádle. ,,Svlečte si všechno,'' oznámil mi. Najednou jsem úplně zkameněla. Přišel ke mně a řekl ať si lehnu na postel a já ho poslechla. Když jsem tam ležela úplně nahá, tak vzal krejčovský metr a začal mě měřit. ,,Křivky a postavu máte super, prošla jste první zkouškou'' oznámil. ,,Teď rozkročte nohy,'' když to vyslovil došlo mi, že to je prostě bordel. Jenom se jevil jako elegantní podnikatel. Ale už jsem podepsala smlouvu. Potřebuju peníze, takže jsem dělala vše, co mi řekl. Rozkročila jsem nohy a on si naslinil prsty a přejížděl mi po vagíně. Najednou do mě prsty vnikl. Různě mě tam dole ohmatával atd... Pak mi zavázal oči šátkem.
Svlékl se do naha a šátek mi odvázal. Pošeptal mi do ucha: ,,jestli to někomu řekneš, tak tě vyhodím a žádný prachy nebudou!'' Já jsem lehce přikývla, protože jsem tu práci nutně potřebovala. Začal mi líbat prsa, dráždit klitoris a přinutil mě mu vy...... penis. Líbal mě i na puse, břiše i vagíně. Plivl mi na ni a začal mě prstit. Prvně prsty a potom vzal vibrátor. Sice jsem to nechtěla, ale byla jsem nadržená, jelikož byl hezký a měl boží tělo. Když jsem byla dost vlhká začal mě š*kat. Začal silně přirážet a já jsem křičela, že mě to bolí: ,,AaaAaa, to bolí, Dereku ach!'' rozléhalo se to po celé místnosti až k ostatním holkám. Pak začal anal. Ten se mi přímo hnusí. Bolelo to tak, že jsem začala brečet. Řasenka se mi roztékal po tváří a on zase zajel do mé .... Začal zase strašně hodně přirážet - zase jsem křičela. Měl ho strašně tvrdýho a velkýho, proto to tak moc bolelo. Musela jsem si kleknout na čtyři a on mě chytil za vlasy a začal zase přirážet. Najednou se všude začala lít krev. ,,Ty ku*vo jedna, ty jsi panna?'' řval na mě. ,,Ano jsem panna'' v breku jsem pošeptala. Bylo to panenská blána - přetrhla se. Někomu se stane, že krev začne téct, a mě tekla strašně hodně. Dereck mi dal facku a pokračoval v sexu. Krev mu nevadila. Na chvíli svůj penis ze mě vyndal a já si všimla, že nemá kondom. ,,Ty nemáš kondom?'' zašeptala jsem se strachem v očích. ,,Ne, nemám a drž hubu ty ču*ko zku*vená a radši mi vyhul'' nakázal mi. Začala jsem do své pusy strkat jeho zakrvácený tvrdý penis a on si zapálil cigaretu a v klidu kouřil.
Když ji típnul, zatahal mě za vlasy a zařval: ,,teď si lehni na postel na bok a zvedni jednu nohu ku*vo!'' Poslechla jsem. Začal zase přirážel.
Vyndal ze mě penis a postříkal mě spermatem a řekl: ,,tady máš první prachy ty dě*ko!'' a dal mi tisícovku ,,a za 15 minut máš klienta.'' Oblékla jsem si spodní prádlo a kalhoty a s brekem jsem vyletěla z té místnosti. Když jsem vyběhla, viděla jsem ostatní holky se smát a říkat: ,,tak jí udělal to samé. No jo, pěkná mladá kost si to zaslouží. Ale pěkně ji vym*dal, řvala jako by ji na nože brali.''
Klient chtěl díky bohu jen striptýz, jen abych se svlékla a vyhonila mu a konec. Ještě za mnou přišel Derek a řekl: ,, Se mnou to byla jenom předehra, ostatní týpci budou chtít 3x více, zítra tě to čeká. Já ti jen tu tvou nezralou kundičku rozehřál.'' a odešel.
ČTEŠ
Jediná možnost
RomansaHolka jménem Klára, nemá lehký život. Žije s matkou v podnájmu, který nemají jak platit, a proto si její matka půjčuje peníze, aby měly na nájem. Jednoho dne se Klára sebere a jde najít pořádnou práci a né jako uklízečka v místní trapné, malé hospod...