Probudím se a kouknu na hodiny, které ukazují devět hodin a sedm minut. Vyhrabu se z postele a někdo náhle zazvoní. Dojdu otevřít dveře a před nimi stojí domácí a povídá:
,,Chci za nájem. Nezaplatili jste mi už dva měsíce''
,,A-a-a-ha, počkejte. Kolik dohromady?'' zeptám se.
,,Jeden měsíc osm a půl tisíce. Spočítejte si. Chci ty prachy hned, jinak vypadnete hned zítra. Nepotřebuji tady lidi, co neplatí činži'' Dojdu pro peněženku, vytáhnu peníze a řeknu:
,,Tady máte osm a půl za minulý měsíc, ještě dneska vám donesu zbytek''
Chvíli přemýšlí a pak něco zamumlá a já pochytím jen: ,, Dobre, tak dneska jinak letíte.'' Peníze vydělané hnusným způsobem letí na nájem. Dalších osm tisíc pět set musím splašit do večera..
Namažu si oschlý chleba máslem, rychle sním, obléknu se, trošku nalíčím a učešu se. Zamknu dveře a rychlým krokem jdu do své ''práce''. Odemknu si hlavní dveře a naproti mě jde můj zaměstnavatel Klein a říká:
,,Rád tě vidím, aspoň jsi tady jak jsem ti řekl, jinak normálně začínáš v šest večer, ale máš klienty''
,,Dobrej,'' ironicky pozdravím.
,,No no, zajdi dozadu, máš napsaný rozpis na dnešek,'' a plácne mě po zadku a strkne mě. Dojdu se dozadu podívat. Kouknu na neúhledné písmo a uvidím jméno.... Fredrik. Ne! To nemůže být možné! Ne! Teilova 96. V 10 ráno. Ne!!!
Vystoupím z taxíku a zazvoním u velkého bílého domu. Otevře mi chlápek v boxerkách Calvina Kleina. Pozve mě dál, zavede do ložnice.
,,Svlíknout,'' zvýší hlas. Nezbývá mi nic jiného. Svléknu se do naha. Cítím, jak jeho ruce hladí mé tělo a pak cítím jen jak mi jeho prsty vjíždí dovnitř. Poté cítím jen jeho penis ve mě. Přiráží silně. Bolí to, ale nevnímám. Čekala jsem to jako posledně, hrozné. Po tom všem mi hodí dvě pěti tisícovky.
ČTEŠ
Jediná možnost
RomantiekHolka jménem Klára, nemá lehký život. Žije s matkou v podnájmu, který nemají jak platit, a proto si její matka půjčuje peníze, aby měly na nájem. Jednoho dne se Klára sebere a jde najít pořádnou práci a né jako uklízečka v místní trapné, malé hospod...