Když jsem vylezla z taxíku a zaplatila, stál přede mnou obří dům. Prosklená okna, dvě patra, obří bazén - obří vila. Stoupla jsem si před branku, hluboce se nadechla a zazvonila. Z toho bílého, obřího domu, vylezl ten samý mladík.
,,Tak jsi tady'' pozdravil.
,,Co mi zbývá'' odfrkla jsem.
,,Ale, ale... Tu práci děláš dobrovolně, tak drž hubu děvko a pojď.'' Chytl mě za zápěstí a odtáhl dovnitř. Prošli jsme snad celý dům, než mě zavedl do koupelny.
,,Tady se připrav a počkej tu, máš 10 minut. Napusť vanu a doufám, že máš ten lubrikant,'' řekl docela mírně. Pustila jsem vodu. Sundala jsem si legíny a nechala si jen tanga, černou košili a podprsenku. Vytáhla jsem z kabelky drahý lubrikant. Vana byla skoro plná, a on stál před dveřmi, normálně oblečen jak předtím. Přišel ke mně a pohladil mi vlasy a tváře. Pak mi rozepnul košili, poté podprsenku. Nakázal, ať si sundám tanga a sepnu vlasy. Svlékl se také, penis mu stál skoro u hlavy, jak byl velký a nadržený. Políbil mě a pohladil po prsou. Najednou odstoupil, vzal mé prsa do dlaní a řekl: ,,Hm, dobrý,'' a začal mi je mačkat a líbat. Když je pustil, začal mě hladit tam dole. ,,Děláš si p*del, že nejsi čerstvě oholená? Dělej, hned si tady lehni, děvko!'' křičel na mě. Přinesl depilační pásky a roztáhl mi nohy.
,,Prosím, nemáte žiletku?'' šeptla jsem.
,,Ne'' odvětil, přitom jsem na umyvadle viděla tři. Odlepil pásku a přiložil mi ji na vagínu a párkrát pohladil. Najednou ji začal pomalu odlepovat. To právě bolí nejvíce. Začala jsem křičet a on řekl: ,,to ti patří, děvko zku*vená.'' Když ji strhl, přilepil mi další. Tentokrát tuto stál rychle. ,,Au, prosím'' křičela jsem. Když už skončil, brečela jsem. Postavil mě, pohladil dole znovu a pronesl: ,,to už je lepší! teď vlez do vany a lehni si tam, pohni!'' Vlezla jsem tam a lehla si. Lehl si na mě a začal mě lízat. Musela jsem se zvednout, aby mohl pokračovat. Poté jsem mu musela vyhonit a vykouřit penis. Vyndal mi jej z pusy a vrazil ho do mě, ale hned ho vytáhl a zařval: ,,běž na čtyři, jak ti vlepím!'' Musela jsem na čtyři, a on začal přirážet, víc a víc. Zase jsem začala křičet bolestí. Vždycky ho do mě vší silou vrazil a pomalu vytáhl. A tak to dělal asi hodinu. Když řekl, ať vylezu z vany, byla jsem strašně unavená, skoro jsem neudržela rovnováhu. Odtáhl mě do ložnice, hodil mokrou na postel, a začal zase přirážet. Po asi 4 a půl hodinovém sexu, se na vystříkal. Byla jsem celá mokrá od spermatu. ,,Teď si dělej, co chceš, běž do sprchy, je mi to jedno.'' a hodil mi šest tisíc. Já jsem se šla rychle osprchovat, sbalila se a vyletěla z domu pryč, jako blesk. Domů jsem šla pěšky. Celou cestu jsem brečela.
Doma mi přišla SMS od něj: DOUFAM, ZE SIS TO UZILA PUSO. ZITRA U TEBE REPETE!... Ne, to ne! Nepůjde ke mně! Ani náhodou!
,,Tak co, jaká byla noc?'' zeptal se mě šéf.
,,Super fakt, haha.'' řekla jsem smutně a ironicky.
,,Vypadni, dneska máš voraz, ať tě tu nevidím!'' řekl, usmál se a plácl mě po zadku.
ČTEŠ
Jediná možnost
RomanceHolka jménem Klára, nemá lehký život. Žije s matkou v podnájmu, který nemají jak platit, a proto si její matka půjčuje peníze, aby měly na nájem. Jednoho dne se Klára sebere a jde najít pořádnou práci a né jako uklízečka v místní trapné, malé hospod...