Když jsem se ráno vzbudila, bolelo mě celé tělo od toho včerejšího sexu. Mamka to neví a ani se to NIKDY nedozví, že jsem prostitutka. Nevím, co mě dneska čeká, ale bojím se.
,,Klári, kup prosím něco k jídlu. Lednička je úplně prázdná, na stole jsou peníze,'' zavolala na mě mamka.
,,Jo jasně mami!''
Bylo asi 12 hodin a já jsem šla do obchodu. Koupila jsem něco málo k jídlu. Po příchodu domů jsem si dala oběd, který mamka včera uvařila. Přišla mi SMS: ,,at tu jsi dneska ve tri, mas klienty. Dereck.'' Tak jsem se připravila, vzala si prášek - antikoncepci a šla jsem. Když jsem dorazila byl bar plný polonahých tančících holek a nadržených chlapků. Jsem ráda, že tam aspoň nejsou staříci, pouze tak muži do 40 let.
,,Tady jseš, jdeš pozdě,'' přivítal mě Derek.
Podíval jsem se nahodinky a řekla: ,,vždyť je 15:03.''
,, A co ty tři minuty? No nic, zajdi za Tarou, ona tě předělá.'' a odešel. Šla jsem dozadu a našla Taru.
,,Zdar, mám tě prej upravit.'' řekla
,,No, asi jo'' špitla jsem.
,,Tak si tady sedni a já tě nalíčím a jen ostříhám, máš luxus barvu hára.''
,,Díky.''
Začal mi stříhat mé dlouhé vlasy, a já se bála jak to dopadne. Nakonec to nebylo nejhorší, jen mi vlasy sestříhala, řekla jsem si, že mám kadeřnici zadarmo. Hodila mi oblečení.
,,To si mám vzít na sebe?'' nechápavě jsem se zeptala.
,,Nelíbí se ti to nebo co?''
,,Ne, je to pěkné'' nahodila jsem ironický úsměv a šla se obléct. No, obléct, moc nebylo co. Měla jsem na sobě pouze krajkové spodní prádlo. Zavolal mě znovu Dereck, a oznámil mi, že tady mám bohatého, mladého a nadrženého klienta. Bylo mu asi kolem 24 víc ne, a byl strašně pěkný.
,,Dobrý den, jmenuji se Klára a dneska jsem ru pro Vás.''
,,Čau, prej si tady nová, tak si s tebou můžu dělat co chci a chci to bez kondomu, prej bereš antinu tak to neva.'' rozkázal mi ,,svleč se a přines lubrikant a bič.''
,,Ano hned to bude'' a šla jsem. Když jsem vylezla z té místnosti, kde je ten boháč jménem Fredrik běžela jsem nahá za šéfem.
,,Neřekl si mi, že si se mnou klientu budou dělat co chtějí např. bičovat!'' zvýšila jsem hlas. Dereck mě plácl po zadku a sehnul se, aby se podíval na moji vagínu. ,,Kočičko, tady jsi v mým rajónu a budeš dělat, co ti řeknu a když chce klient bič tak dostane bič. Buď ráda, že mám pro tebe slabost jinak bych ti předal klienty, co má Tara, tak vypadni pracovat!'' a zase mě plácl po zadku a osahal prsa. Já jsem se otočila a šla za Fredrikem.
,,Kde jsi tak dlouho, už ho mám tvrdýho!'' zařval na mě.
,,Hledala jsem ten nejlepší lubrikant, co tady máme.'' vyvlekla jsem se. Pohodil mě na postel, a přikázal, ať mu vykouřím a vyhoním penis. Asi za 15 minut mě začal lízat. Bylo to příjemné dokud mi neřekl, ať jdu na čtyři. Namazal si penis lubrikantem a vrazil ho do mě. Začal pomalu a pak přirážel silněji a silněji. Když jsem začala vzdychat, vzal bič a mlátil mě po zadku. Pokaždé přirážel silněji a silněji. Strašně moc to bolelo. Pořád mě mlátil tím bičem skoro až do krve. Pořád na mě řval, že jsem ku*va, nic víc, že jsem nula a obyčejná coura atd... Taky patřil mezi ty, co mají velký penis. Když jednou hodně přirazil, začala jsem křičet, že mě to bolí. Vytáhl ho ze mě, škubnul mi s vlasy a řekl: ,,tak se podívej ku*vičko, já tady za tento sex, dávám velký prachy, tak dostanu co chci a je mi jedno, že tě to bolí, řvi si jak chceš!'' Zdálo se mi, že ten sex je nekonečný. Když asi po 5 hodinách sexu přestal, řekl, že si bude stěžovat Dereckovi.
,,Né, prosím, on mě vyhodí'' brečela jsem.
,,Možná tu je možnost. Dneska až tady skončíš, za mnou přijedeš domů. Jinak si budu stěžovat''
,,Dobře.. Kam mám přijít?'' zeptala jsem se.
,,Teilova 96 velký bílý barák je tam jen jeden.''odpověděl, oblékl se a odešel. Mezitím když jsem brečela v koutě, on za Dereckem stejně zašel a řekl mu: ,,Hele, ta tvoje nová buchta je dobrá, dneska si ji objednávám ke mně, ale řekl jsem jí, že ti nepovím, že bylo hrozná. Takže tady máš ty prachy plus ještě za to co bude.''
,,Kromě za mě, dělej si s ní co chceš, je to chudák, který má dobrý kozy a kundu. Včera jsem ji odpanil, teklo z ní jako z vola a furt řve, ale to právě ještě vzrušuje, nemám pravdu?''
,,To jo, tak dík a uvidíme se.'' rozloučil se s Dereckem.
Dereck za mnou přišel, a řekl, že mám dneska padla. ,,Tenhle sex byl dlohý, dělali jste to šest hodin, máš už konec'' pronesl a odešel. Já jsem se osprchovala, oblékla, umyla. Vzala jsem si do kabelky lubrikant, nějaké prádlo od Tary a drobné na taxík.
,,Teilova 96 prosím,'' řekla jsem řidiči v taxíku.
,,Dobře,''
Pokračování v dalším díle :)
ČTEŠ
Jediná možnost
RomanceHolka jménem Klára, nemá lehký život. Žije s matkou v podnájmu, který nemají jak platit, a proto si její matka půjčuje peníze, aby měly na nájem. Jednoho dne se Klára sebere a jde najít pořádnou práci a né jako uklízečka v místní trapné, malé hospod...