2.

411 21 1
                                    

Na vele jaren werd Faith eindelijk 14.
Pov Faith
Ik lag in me bed met me ogen gesloten. Ik hoorde Niall zachtjes de deur open doen. "Er is er 1 jarig hoera! hoera!" Voorzichtig deed ik me ogen open en keek naar de 5 boys om me heen. "Yeeeey ik ben eindelijk 14!" Zei ik blij. Zayn kwam naast me zitten en gaf een cadeau. Snel scheurde ik t pakketje open. Een flannel!!! "Omg dankjewel!!!!" Voor de rest kreeg ik een nieuw paar schoenen, een beanie, een tv en wat make up. "dank jullie wel!!" Snel deed ik de rood met zwart geblokte blouse aan en rende het huis door. " Hij is perfect!" Ik draaide rondjes en huppelde naar de woonkamer. "We hebben wel een concert" Vertelde Niall. "Boeieeee" Niall slikte even en keek naar de grond. "Wat is er?" "Nee niks" Zei die een soort geïriteerd. "Nou zeg" En ik gaf hem een stomp. "Nou hoe ess op" En hij keek heel boos. "sorry" En ik rende naar buiten om op de schommelbank te gaan zitten.

"Ga je mee?" Vroeg Louis.
"Waarheen?"
"T concert natuurlijk"
Snel rende ik naar binnen en pakte me jas en trok hem aan. "We kunnen hoor"

In de bus zat ik bij t raam muziek te luisteren, tot er op me schouder getikt werd. "We zijn er" Glimlachtte Harry. Ik stond op en rende backstage. Na een paar uur wachten werd t helemaal stil in de zaal. Ik hoorde de jongens snikken. Zayn vertelde dat ie wegging...
Ik liet alles vallen en zakte door me knieën. Ze rende backstage, Zayn gaf een klopje op me schouder. "Blijf van me af" Een traan rolde over me wang. "Hoe kun je!" Schreeuwde ik. Zayn keek me aan. "Ik wil een ander leven sgat, begrijp t nou" "Wat moet ik begrijpen, je laat ons gewoon achter!"

Hey peepz! Sorry dat ik zo lang weg was, dit is ff een snelle update. hoop dat jullie t leuk vinden!

Adopted by 5sosWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu