3.

321 14 1
                                    

Pov Faith
"Egt, hoe kun je?" Ik storme t huis binnen.
"Doe is ff rustig aan" Zei Zayn boos.
"Na al die jaren, waarom" Stotterde ik.
Me lip trilde en de tranen stonden in me ogen.
"Sorry t spijt me" Zayn wou een arm om me heen slaan maar ik duwde hem van me af. "Rot op, ik meen t"
Opeens werd er op de deur gebonst.
Ik rende naar de deur en deed hem open.
T was Michael.
"Hey guuuurl"Lachtte die.  Ik gaf hem een dikke knuffel en keek omhoog.  'Wat is er met je gebeurd?' Michael zuchtte.  'Tijdens een concert ben ik aan me gezicht verbrandt, maar ik ben oke nu.' Ik glimlachtte. 'Wil je wat te drinken?' 'Water asjeblieft'  IK duwde Zayn aan de kant en liep naar de keuken. Vanuit de woonkamer hoorde ik allemaal gefluister. 'NIET OVER MIJ PRATEN' Schreeuwde ik. Zayn kwam de keuken binnen gelopen en pakte me arm. 'Ga je nou is even normaal doen!?' Hij keek me boos aan en schrok van zichzelf.  'Sorry, Faith zo bedoelde ik het niet' Ik keek naar beneden, Zayn liet me los en ik rende zo snel mogelijk naar boven. Ik gooide me deur dicht en ging op me bed liggen. De tranen gleden over me wangen en keek naar me arm. Er stonden een paar striemen op. Snel deed ik een trui aan en deed mijn haar in een knot, Pakte me ipad en ging op youtube.

'Faith wakker worden' Ik opende me ogen. T was Harry. 'Gaat alles wel goed?'  ''Ja laat me maar even oke?''  ''Ik maak me zorgen''  ''LAAT ME GEWOON ALLEEN'' Het kwam harder aan dan gedacht want hij liep gelijk weg.  ''Kom please terug ik wil even een knuffel'' De deur ging gelijk open en ik gooide me in zijn armen. ''Ik weet wat er tussen jou en Zayn is gebeurd, Ik bescherm je'' ''Ik wil met de jongens mee'' Zei ik ijskoud'' Harry leek geschrokken en slikte even. ''Als jij dat wil'' ''Jaa idd, Dat wil ik.'' Ik zette me tv aan en ging Teen Wolf kijken. Harry liep weg en hij fluisterde met Michael op de gang. ''Neem der maar mee''  Na een paar seconden openden Michael de deur en kwam met een glimlach binnen.  Hij tilde me op en vertelde dat ik met hem mee mocht. Snel pakte ik me spullen in en rende de trap af gaf de jongens een knuffel maar keek zayn alleen aan. Ik liep de deur uit en stapte in Michael ze auto.

''Ik ben blij dat je terug bent'' Zei Michael. ''We hebben je kamer al klaar gemaakt dus dont worry''  Ik glimlachtte. ''Is het nog ver rijden?'' ''Nee we zijn er al.'' Ik keek naar buiten en er stond een groot huis voor me neus.'' ''o my god'' Ik rende de auto uit en iedereen stond me al op te wachten. Ik sprong in iedereen ze armen en Luke opende de deur. Het huis was huge ik kon het niet geloven. Luke nam me mee naar me slaapkamer. Al me lievelingskleuren zitten erin en ik sprong op me grote 2 persoonbed. ''OMG DIT IS ZO AWESOMEEEE' 'Lachtte ik.  Ashton stondt bij de deurpost.''Er wordt alleen hier niet gescholden''Hij probeerde serieus te zijn maar schoot in de lach. ''Helemaal toppie''Lachtte ik. Luke kwam naast me zitten. ''Na al die jaren heb je dat wel verdiend, We gaan alleen touren dat je dat weet'' ''Ik zal gewoon luisteren ik raak jullie niet weer kwijt''Lachtte ik. Luke paktte me op en ik sprong op de rug. Hij leidde me door het hele huis rond en zette me vervolgens in mijn slaapkamer. Ik stopte me oortjes in me oren en begon Nirvana te luisteren. Zelfs me kledingkast was reuze groot met allemaal kleren erin. ''FAITH AVOND ETEN''Hoorde ik Michael schreeuwen van beneden. Toen ik beneden kwam hadden ze pizza besteld en gingen we netflix op de bank kijken. Na een halve film viel ik in slaap op de schouder van Calum die me vervolgens naar boven op me slaapkamer bracht waar ik veder daar sliep. Dit was de mooiste tijd van me leven ik kon het niet beter wensen. Maar ik ging even op me telefoon op twitter en der bleek een ruzie tussen Louis en Zayn te zijn. Ik zuchtte diep en sloot me ogen en trok het deken over me hoofd heen. Me lichtjes op me bed waren prachtig maar zelfs die kon ik even niet uitstaan. Waarom moet er alltijd iets gebeurden als ik iets goeds meemaak. Maar deze keer laat me ik niet boos laten worden en ging maar rustig slapen. 


Hoi mensen, Hoe vonden jullie dit stukje? Het spijt me dat het elke keer zo lang duurt. IK heb trouwens niks tegen Zayn maar dit leek me leuk zo :) maar al willen jullie wat anders of hebben ideeen zet maar in de comments en ik zal ik erin verwerken :)

Adopted by 5sosWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu