4.

177 10 2
                                    

Het was een gewone winterdag. Ik staarde uit me raam, ik zat in me raamkozijn naar de sneeuwvlokjes te staren. PLING PLING. Een berichtje van Niall of ik even beneden kwam zitten. Ik liep naar beneden en ze zaten allemaal op de bank. Zayn ze nieuwe video wordt zo gepromoot. Ik ging bij ze zitten en Louis zat naast me. Hij pakte me hand. ''Ik moet wat vertellen.''   Ik keek op. ''Je krijgt een broertje of zusje erbij'' Glimlachtte hij. ''OMG DAS ZO COOL'' Ik glimlachtte van top tot teen en danste rond in de kamer. ''SHHHH'' zei Harry en zette het liedje aan. ''Pillowtalk'' Zeiden ze in koor. Zayn kwam binnengelopen en ik schrok. Ze haar grijs wit en alles was zo anders. Ik had hem al even nie meer gezien, maar wist niet dat die zo veranderd was. ''Hey babygirl'' Ik rende op hem af en sprong in ze armen. ''Je nieuwe clip is zo gaaf'' Zayn zette me neer en zuchtte diep. ''Ik kwam even kijken bij Faith oke?'' Ze waren allemaal stil en keken naar beneden. Zayn gaf me een cadeautje maar ging al weer snel weg. De jongens begonnen te discusseren en keken soms naar mij. Ik mocht nie meeluisteren en dat irriteerde me matenloos. Ik hoor er tog ook gewoon bij? Ik paktte wat drinken en luisterde. Ze praatte over bij Zayn tijdelijk wonen en over Louis ze baby. Mischien kon ik gewoon naar 5sos. Alles boeide me niet en ik werd steeds zenuwachtiger.


Na een tijdje riepen ze me bij hun en vroegen ze me waar ik het liefst wilde wonen. Ook vertelde ze dat ze uit elkaar tijdelijk gingen en ik maar met 1 iemand mee kon gaan. Ik denk met Niall maar ik weet het niet. Alles is zo moeilijk. ''Denk er maar overna lieverd'' Zei harry lief. Ik glimalchtte en liep naar boven en deed een koptelefoon op. Waarom precies nu? Alles moet gebeuren op 1 moment, daar wordt je tog ziek van. Evenlater kwam Harry naar boven en vertelde me dat dit de beste keuze was. Maar ze gingen op tour dus kon ik gewoon gezellig mee.


Ik pakte me koffers in en propte ze in de wagen. Snel ging in de bus zitten met me dekentje me koptelefoon op me hoofd en me ogen gesloten zodat ik op de muziek kon concentreren. Ik paktte een gitaar en begon rustig alle noten te leren kennen. Niall leerde me steeds meer stukjes en ik kon al een]beetje Nirvana spelen. En hun nummers natuurlijk. Zingen ging ook steeds beter en ik leerde snel. Na een paar uur werd het steeds donkerder en ik viel in slaap op de tourbus bank. Ik voelde dat iemand me optilde en me naar me bed liep en me daar rustig neerlegde. Morgen werk ik 15 en ik hoop op een taart en paar cadeaus natuurlijk. Ik pakte me rugzak en maakte Zayn ze cadeau al open. Een gouden horloge met diamantjes die ik zo graag wilde. Gelukkig viel ik snel in slaap en wachtte tot het morgen was.


''HAPPY BIRTHDAY TO YOU, HAPPY BIRTHDAY TO YOU, HAPPY BIRTHDAY DEAR FAITH, HAPPY BIRTHDAY TO YOU''Zongen ze in koor. Rustig werd ik wakker en pakte al de cadeautjes uit. tekenspullen, plectrum en nog allemaal kleine spulletjes. Dit wordt de leukste verjaardag ooit.


Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Mar 05, 2016 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Adopted by 5sosWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu