Pov Faith
''ASHTON!''Schreeuwde ik terwijl ik door de tourbus rende. Ashton kwam der aan lopen.Ik dook in ze armen en Michael kwam eraan stormen. ''JIJ!''Schreeuwde hij.Ashton keek Michael verbaasd aan.''Wat is aan de hand?''Vroeg hij. ''Ze heb me mobiel stuk gemaakt!''Schreeuwde die.Ik moest huilen en sloeg me armen stevig om Ashton. Michael zuchtte en zei dat ik er niks aan kon doen. Luke en Calum kwamen naast me zitten op de bank en zette de tv aan.Ze zette spongebob voor me aan en ik stak me duim in me mond.Luke trok me duim uit me mond.''Daar ben je toch veels te oud voor''Lachtte hij.Ik haalde me schouders op en stak hem weer in me mond.''Straks krijg je scheve tanden''Lachtte die opnieuw.Ik keek hem met grote ogen aan en haalde me duim weer uit me mond. ''Luke?''Vroeg ik op een hele schattige toon.Hij keek me aan.''Ja?''Vroeg hij. 'Wil je asjeblieft me teddybeer halen?'' Luke stond op en pakte me teddybeer. ''Dankjewel''Zei ik op me allerliefst. ''Graag gedaan''En hij gaf een kusje op me wang.ik pakte Calum ze beanie en zette die op me hoofd.Calum prikte me zij.Ik moest lachen en pakte een pakje chocolademelk.Opeens stopte de bus en ik keek naar buiten en zag een groot voetbalstadion.Ashton,Michael,Luke en Calum liepen de bus uit en ik rende achter ze aan.''Faith kom''Riep Luke. ''Ik kom''Riep ik terwijl ik een pakje leegdronk.Snel keek ik om me heen en gooide het pakje in de prullebak.De jongens rende het podium op en Niall kwam eraan gerend en ging door ze hurken. ''Hey prinssesje''Lachte hij terwijl hij met ze blauwe ogen me aanstaarde.Ik moest lachen en ging met Niall mee naar de andere jongens. ''Faith!''Riep Harry gelukkig met een grote glimlach op ze gezicht Ik rende op hem af en dook in ze armen. ''Faith kom je wat eten?''Vroeg Niall.Ik pakte Niall ze een koekje en ging op de bank zitten.Louis kwam naast me zitten en begon een verhaal voor te lezen.Rustig viel ik in slaap en luisterde naar wat de jongens tegen elkaar zeiden.
''Faith wordt je wakker?''Hoorde ik Ashton zeggen.met Voorzichtig opende ik me ogen.Ashton keek me met een glimlach aan.''Ik ga nogeven slapen''Stotterde ik.Ashton lachtte en tilde me op en zette me op de bank.De jongens liepen in de keuken.Ongemerkt liep ik naar buiten en probeerde een vlinder te pakken.Ik ging op de grond zitten.En zag de bus vertrekken.''Ashton!''Gilde ik.Ashton stak ze hoofd uit het raam en zag me op de grond zitten.Niall kwam naar me toe gerend.''Prinses wat doe jij nou hier?''Vroeg die verbaasd. ''De bus vertrok zonder mij''Huilde ik uit van verdriet.''Blijf maar bij mij het komt wel goed''Stelde hij me gerust.Der kwam een kleine glimlach op me gezicht.Niall pakte me hand en nam me mee naar binnen.''Jongens we moeten
Faith terug naar de jongens brengen''Meededeelde Niall.De jongens knikte en Niall tilde me op en zette me op een stoel.Niall ging door ze hurken en beloofde dat hij me terug zou brengen."Niall wil je asjeblieft voorlezen?"Niall knikte ja en paktte een kinderboek.Ik ging op ze schoot zitten en hij vertelde een verhaal over roodkapje.Langzaam viel ik in slaap en Niall pakte een dekentje.''Niall?''Vroeg ik.''Ja prinses?''Zei die op een lieve toon.''Ik mis de jongens'' ''We gaan zo snel mogelijk naar ze toe''Zei die terwijl hij me dekentje goed legde.Ik kroop in elkaar en voelde de warmte van Niall.''Louis kan je even Faith overnemen?''Hoorde ik hem zeggen.Louis kwam in ze supermansweater aangelopen.Hij pakte me voorzichtig over en ging rustig op de bank liggen met mij in ze armen.De stem van Louis een van de beste stemmen die je kan horen als je iemand nodig heb.Rustig viel ik in slaap terwijl Louis zachtjes liedjes voor me zong.
''Faith wakker worden''Riep Zayn.Ik draaide me om en ik hoorde Zayn naar me toe lopen.Ik begon zachtjes te giegelen en Zayn tilde me op en zette me op de grond.''Ga je mee?''Vroeg die terwijl hij me hand vast pakte.Ik knikte en Zayn nam me mee naar een kleedkamer.Hij kleede me netjes aan en deed me haar in een staart.Ik had Balou stevig vast.Zelf kleedde hij zich ook aan.Hij tilde me op en rende naar een grote deur.Hij zette me neer.''Zayn wat gaan we doen?''Vroeg ik.Hij negeerde het en klopte op de deur.Een grote man deed open.Ik liep naar binnen en zag Ashton,Callum,Luke en Michael zitten.Ik wou op ze afrennen maar Zayn hield me tegen.Samen liepen we naar Louis,Niall,Harry en Liam.Ik ging op Niall ze schoot zitten en hij gaf me een lolly zodat ik stil zou zijn.
WAT?!,Wat heb Callum gedaan? De grote man vertelde alleen dat hij iets gedaan dat verkeerd was.''Faith?''Vroeg de grote man."Ja?''Antwoorde ik.''Omdat je voorlopig niet naar 5 Seconds Of Summer mag gaan blijf je tot je 14e bij One Direction wonen'' De tranen liepen in me ogen.
Heyyyy Sorry dat het zo lang duurde maar khad veeel dingen te doen.Hoe vinden jullie het?Zet in commets doeiiiii