Six

320 29 1
                                    

Seděli jsme s Hyunjinem dál vedle sebe na gauči a čekali jsme na to, až Jisung vyleze ze sprchy.

,,Jaký máš vlastně názor na Jisunga?" zeptal jsem se z ničeho nic. Jisung moc Hyunjina rád nemá, ale zajímalo by mě jak je to u Hyunjina.

,,Jisung? Jo. Připadá mi fajn, ale nechce se mnou moc konverzovat. Nevím proč." řekl a pokrčil rameny. Asi by mě zajímalo, proč ho Jisung nemá rád. Zeptám se ho.

,,Proč se s tebou nechci bavit? Asi to bude spíše tím, jak vypadáš. Z nějakého důvodu mi přijdeš nesympatický, ale když tě poznám, může se to změnit." slyšel jsem Jisunga a tak jsem se na něj hned otočil.

Šel právě ze sprchy a proto měl mokré vlasy. Kolem ramen měl ručník, aby mu kapky vody z mokrých vlasů nezamokřily triko.

,,Je to tím, jak vypadám?" Hyunjin pozvedl jedno obočí a podíval se na své ruce.

,,Nic si z toho nedělej, až tě poznám, názor změním. Nebo taky možná ne hah." Jisung si sedl vedle nás. Spíše vedle mě.

,,Tak s tím můžete začít." usmál jsem se. V tu chvíli se na mě oba podívali a potom se podívali na sebe a usmáli se.

,,Dobrý nápad."

~🐥~

,,Dívej, on spí." zasmál jsem se když jsem viděl Jisunga jak usnul na gauči vedle nás.

Spal v tak divné poloze. Dalo by se říct to, že spí v sedě, ale zároveň byl opřený o bok gauče. Nejsem si jistý, jak se tomu říká. Vypadalo to pohodlně, to je pravda.

,,Ten film ale nebyl tak nudný, aby usnul." Hyunjin se zasmál taky.

Předtím, než jsme se začali koukat na film, jsme diskutovali a tom, na co se vůbec budeme dívat. Společně jsme navrhli celkem dost filmů, ale nakonec to vyhrála klasika. Disney filmy.

,,Právě, a navíc tenhle je můj oblíbený." podíval jsem se hnusně na Jisunga i když mě vlastně ani nemohl vidět, protože spal.

,,Vážně?" Hyunjin pozvedl jedno obočí. To si myslí, že tento film není vůbec dobrý?

,,Copak se ti nelíbí?" také jsem nadzvedl jedno obočí. Jestli teď řekne, že není dobrý, ulechtám ho k smrti.

,,Nechci říct, že je nějaký špatný, ale není to něco, na co bych se třeba díval pořád. Není nejlepší." nad jeho odpovědí jsem pozvedl obočí. Si dělá srandu?

,,Víš, co sis teď způsobil?" zeptal jsem se ho a trošku se pousmál. Like a maniac.

,,Co? Já to nechá-" nedořekl to, protože jsem ho v té chvíli začal lechtat.

Lechtal jsem ho a smál se u toho. On se smál taky.

,,Nech- haha- toho," pokusil se mluvit u toho, jak jsem ho lechtal. Nemám v plánu toho nechat dokud neřekne, že je to fakt skvělý film.

,,Nejdřív řekni, že je to ten nejlepší film, který jsi viděl." začal jsem se smát.

,,Co? Ne- haha,"

,,Jak chceš,"

Lechtal jsem ho, ale po chvíli jsem ucítil jak se pokouší chytit moje ruce. Povedlo se mu to a teď držel moje ruce.

,,Vidíš, dokážu si poradit." začal se smát a dal mi ruce dál od jeho těla.

,,kazíš srandu," ruce mi pustil a já si je překřížil na hrudi.

,,Můžete být ticho? Já chci spát." Jisung se probudil z jeho hlubokého spánku.

,,Budeš muset do své postele ale. Můžu ti pomoct." otočil jsem se k němu a pousmál se.

,,To zvládnu sam,"

𝑳𝒐𝒗𝒆𝒃𝒊𝒓𝒅𝒔 / ʰʸᵘⁿˡⁱˣKde žijí příběhy. Začni objevovat