Fourteen

304 29 1
                                    

,,Co ty a ta holka, se kterou jsi šel na oběd když jsme se náhodou potkali ve městě?" Seungmin prolomil po dlouhé době ticho, které mezi námi vládlo.

,,Ehm, myslíš Soo Jin?" zeptal jsem se, ale on se na mě nechápavě podíval. Jo, on asi neví jak se jmenuje. Aha.

,,Kdo? To je ta holka?" už mu to došlo.

,,Ano. A už jsem se s ní dlouho neviděl. Naposledy to bylo v ten den, když jsme tě potkali. Od té doby se mi neozvala." když jsem teď nad tím tak přemýšlel, došlo mi, že mi už nepíše. To jsem pro ni nudný?

,,Aha, tak to jo. Je mě to zajímalo." zasmál se a už jsme se blížili ke stánku s kebaby.

,,Proč jsi vlastně přišel pro mě a nešel jsi s Jeonginem?" musel jsem se zeptat. Jeho reakce na moji otázku byla zvláštní. Můžu tvrdit to, že se dokonce na chvilku zastavil.

,,No víš, mezi námi to teď není nejlepší a navíc jsem chtěl strávit čas i s někým jiným." už se neusmíval. Sakra.

,,To je mi líto, to jsem nevěděl." teď jsem se cítil trošku provinile. Neměl jsem se ptát. Kdybych to nechal být, teď by měl lepší náladu.

,,V pohodě, jen se o tom prosím nebavme. Radši si běž objednat kebab." teď už se trošku zasmál. Yes.

,,Jo, už jdu~" taky jsem se usmál a šel si ho objednat.

,,Dobrý den, co to bude?" přede mnou stála Soo Jin. Počkat. Co tu dělá? Ona prodává kebaby?

,,Tebe jsem nečekal." zasmál jsem se.

,,Felixi? Co tu děláš?" vypadala celkem vyděšeně.

,,Tak už ji vidíš." Seungmin přišel ke mně a položil mi ruku na rameno.

,,Šel jsem s kamarádem na kebab. Otázkou je, co tu děláš ty?" podíval jsem se na ni a pousmál se.

,,Můj táta mi řekl, že už mi nebude dávat peníze a tak jsem si musela najít brigádu." zašklebí se.

,,Tak to jo."

~🐥~

,,Děkujeme," řekl jsem, když nám podala naše kebaby a my mohli jít zpátky.

,,Tak zatím, jsem ráda, že jsem tě- vás viděla." usmála se. Na chvilku zapomněla, že je tu Seungmin s námi. Vtipné.

,,Tak čau!" mávl jsem na ni ještě když jsme odcházeli a potom jsem se mu začal zase věnovat.

,,Přijde mi nesympatická." řekl. Nasympatická?

,,Vážně?"

,,Ano, nevím čím to je, ale je taková.. já nevím. Asi není někdo, s kým bych se dobrovolně bavil. Asi bych se jí i vyhýbal, ale když se s ní bavíš, tak nemůže být tak špatná." zasmál se.

,,Vtipné je, že Hyunjin říkal to stejné.. teda tak trošku." zasmál jsem se taky.

,,Nechodí spolu do třídy? Chae Wo se jednou zmiňoval. On je můj kamarád a chodí s nimi na přednášky a tak." Chae Wo?

,,A co říkal o Hyunjinovi?" zeptal jsem se jen tak. Zajímalo by mě, jak ho vidí ostatní.

,,Říkal, že se s nikým pořádně nebaví a je spíše pořád sám. Prý nepotřebuje kamarády nebo něco takového říkal. Moc jsem se ho na to neptal." kousl si do svého kebabu.

,,Aha, tak to jo. Mně přijde Hyunjin v pohodě. Co si o něm myslíš ty?"

,,Moc ho neznám. Viděl jsem ho asi na chodbě na koleji jednou nebo dvakrát. Moc na sebe nenarážíme, ale nepůsobí nějak špatně." usmál se.

,,Tak to bych vás někdy mohl seznámit."

𝑳𝒐𝒗𝒆𝒃𝒊𝒓𝒅𝒔 / ʰʸᵘⁿˡⁱˣKde žijí příběhy. Začni objevovat