Hej, dawno mnie tu nie było, jednak przyszłem dziś z pewnym wywodem.
Poza tym, że ostatnio wracam myślami do Hetalii, oglądam mamy, stare filmiki i urywki, to Hetalia stała się dla mnie dodatkowo interesujące przez pewien fakt.Od jakiegoś czasu grałam na angielskojęzycznym serwerze Minecraft (jedynie największy serwer MC na świecie, może ktoś kojarzy), gdzie od pół roku jestem w pewnym społeczności. I ta społeczność to dosłownie ludzie z różnych stron świata. Z wieloma przyjaźnie się mocniej lub mniej, ale fakt jak dużo narodowości można tam spotkać, jest niezwykły.
W dodatku z ludźmi, z którymi mam bliższy kontakt opowiadałam o tym anime, jako że sami nigdy go nie widzieli, i często podobały im się personifikacje ich własnych państw.Wcześniej bałam się rozmawiać z ludźmi po angielsku, a teraz mam naprawdę dużo przyjaciół z różnych państw.
W dodatku naprawdę zabwnie jest wysyłać Niemce piosenkę Włoch dla Niemiec w środku nocy i dostać odpowiedź, że to jest piękne, z przyjacielem z Szwecji śmiać się, jak bardzo przerażający i podobny jest do Szwecji z Hetalii, czy mówić Holendrowi, że tekst "Kocham pieniądze" jest najbardziej holenderską rzeczą jaką mógł powiedzieć.Hetalia wraca do mojego serca po latach i nabiera nawet większego sensu gdy mam kontakt z ludźmi z różnych nacji, którzy też są po prostu wspaniałymi ludźmi.
Może dzięki temu znowu znacznę tu coś pisać (jeśli ktoś tu jeszcze jest).