- Hmm.. - pomyślał bellingham - może jednak odważę się porostu to zrobić? Porostu podejść, pogadać, poznać się. Haaland jest jednym z moich idoli a teraz ? Gramy razem jednej drużynie. Nie wiem czemu, ale czuje się jakbym był tu nielegalnie. Tak czy inaczej, chyba powinienem napisać do mojego brata.
Me:
- Jobe, Haaland jest dosłownie na przeciwko mnie. Jesteśmy w szatni. Czuje się dosyć niepewnie, jakoś dziwnie, mam tylko 17 lat a tu jestem z Erlingiem w jednej drużynie. Co mam
Robić?Jobe:
- Naprawdę Jude? Nie bądź naiwny. Bro, powinieneś się cieszyć, to sukces ze tu jesteś a teraz idź zagadaj do Haalanda.Me:
- Chyba to nie jest zbyt dobry pomysł. Może innym razem się poznamy... a może wcale.Jude po napisaniu ten wiadomości odłożył telefon i ciągle spoglądał na swojego nowego kolegę z drużyny. Gdy haaland to zauważył, szybko udawał że robi coś innego. To tak czyś jak nie pomogło bo Erling podszedł do niego jak w szatni już nikogo nie było.
- Hej, Jude Bellingham, nie mylę się? Witam nowego członka bvb. - powiedział haaland siadając obok Bellinghama a ten będąc zmuszony do rozmowy z nim, odpowiedział.
- Eee.. Hello.. - próbował przywitać się Jude dalej będąc niepewny - Tak, strasznie mi dziwnie nadal z tym, że gram w jednej drużynie z jednym z moich idoli. - odważył się dokończyć.
- Miło mi to słyszeć Jude, powodzenia w nowym klubie- powiedział haaland i poszedł a Bellingham tylko dalej patrzył się na niego miejąc zachwyt i podziw w oczach, a jednocześnie zazdrość i chęć stania się tym "dobrym piłkarzem bvb". Obiecał sobie że zrobi to za wszelką cenę, przedewsztkim by zrobić dobrą karierę jako piłkarz a także między innymi, żeby zbliżyć się do haalanda, żeby zostali przyjaciółmi.
Poszedł za nim.
Me:
Jobe, masz rację, spróbuję coś więcej z tym zrobićGdyż nie aż tak wyszło, nie po myślach bellinghama - okazało się że to poszło zbyt daleko a chłopak rozkochał w sobie Erlinga nieświadomie.... powoli, powoli e swoim tempie.
To tylko fanfiction i nic z tej książki nie wydarzyło się na prawdę!!!
PS: prawdopodobnie to jest pierwszy ff o haallingham na wattpadzie
CZYTASZ
I don't want, i need - Haallingham (zawieszone)
FanfictionBellingham staje się nowym zaowdnikiem borussi dortmund, wszystko jest mu tam nowe i nieznane. W pierwsze dni jest bardzo niepewny. Haaland był jednym z idoli Juda a teraz grają razem w drużynie, bardzo chciałby się z nim poznać lub więcej- zostać j...