Nie pytajcie ci tutaj napisze
NIE BIJCIE PLISSSSS
Mocne
DUŻO PLOT TWIST XDD
I komentujcie różne scenki bo tak, miło by mi było gdybyście dawali gwiazdki bo niektórzy nie dawają :(Ja nic nie spoileruje ani nic
ALE
Tytuł rozdziału odnosi się do kawałku piosenki "Mia Khalifa" kto wie o co chodzi?Bellingham Obudził się w swoim pięknym do ze swoją dziewczyną Rayą.
- Cześć Kochanie - powiedziała Raya
- mhh nie budź mnie.. - odpowiedzial jej Jude
- Dasz mi buziaka?
- yhh - Jude pocałował Raye w czoło
- czemuś taki niewyrazny?
- kto, ja? Nie!! Wszystko okej.
- Hm okej. Możesz już wstawać Judy, pójdziemy do sklepu.
- Mhmm... za 5 minut.
- Judy, nie za 5 minut, za chwile musze wracac do anglii, przeciez jestem u ciebie tymczasowo.
- Tak, dlatego się cieszę
- COOO!?
- znaczy... nie to miałem na myśli.
- wiesz ty co? Spierdalaj do tej swojej lafiryndy Erl!
- mówisz? - Bellingham wyciągnął telefon I napisał do erlinga.
- JAK MOZESZ !
- Mówiłem Ci już że to jest tylko mój kolega z drużyny.
- wasze wiadomości na to nie wskazują
- zagalopywowuje się czasem
- a ja widzę że się dajesz. Jak z nią.. albo tam z nim gadałeś, byłeś czerwony jak moja szminka. Podglądywałam cię. Nawet kaszlałeś.
- no.. masz rację. Ale na chuj podglądałaś? Jakby, to moja prywatna rozmowa z nim.
- musialam sprawdzić czy mnie zdradzasz. Nie myliłam się, zdradziłeś mnie z losowym chłopakiem. Obrzydliwe.
- Ja? Zdradziłem!? Co tu gadasz! Nie mówiłem nic romantycznego, to zwykłe przekomarzki między kolegami. Słyszysz siebie?
- jakby były to tylko przekomarzki, nie rumienił byś się za każdym razem gdy go widzisz.
- TO TYLKO.. uh - To co powiedziała Raya, dało Judowi do myślenia. Halo? Są tylko kolegami, znają się jeden dzień ale on umie go zawstydzić. Może to zauroczenie w chłopaku?
Nie Jude, o czym ty myślisz, jesteście kolegami...
Erl
Hej Judy, śpisz??Judyy<3
Nie, już nieErl
Okej, mam ogólnie jedno pytanie. Mógłbyś się gdzies spotkać?Judyy<3
Oczywiście że tak!Erl
To super. Przyjdz koło miejsca do treningów BvB.Judyy<3
Spoko :)Jude podniósł się z łóżka i ubrał się - wychodzę Raya!
- gdzie i z kim!?
- no wypierdalaj - powiedział I wyszedł z domu. Pokierował się następnie do miejsca które wskazał mu Erling. Wręcz biegł, by norweg nie uciekł.
CZYTASZ
I don't want, i need - Haallingham (zawieszone)
Fiksi PenggemarBellingham staje się nowym zaowdnikiem borussi dortmund, wszystko jest mu tam nowe i nieznane. W pierwsze dni jest bardzo niepewny. Haaland był jednym z idoli Juda a teraz grają razem w drużynie, bardzo chciałby się z nim poznać lub więcej- zostać j...