11.Bölüm

42 4 0
                                    

Felix :
Parti çıkışı geç olduğu için Hyunjin evine davet etti. Bu gece onunla birlikte kalacaktım. Heyecanlıydım.
Ona sarılıp bir an önce onun kolları arasında uykuya dalmak istiyordum...

Sabah için de bir planım var. Hyunjin de isterse ikimizin saçını da sarıya boyayacağım. Ona sarının yakışacağından hiç şüphem yok.Evet saçlarım çok yıprandı ama yeterli bakımı yapmadığım içindi.Biraz bahane sundum yani...

Sonunda eve gelmiştik.Gerçekten çok başım dönüyordu,sanırım sarhoş olmuşum...

Hyunjin :

Eve geldiğimizde Felix sarhoş olduğu için ona belinden destek vererek arabadan inmesine yardımcı oldum. Sonunda eve girdiğimizde onu yatağa yatırmadan önce üstüne rahat bir şeyler giydirdim.
Umarım bunu sabah sorun etmez...Gerçi bilinci biraz açık gibiydi ama tam anlayamadım.

Daha sonra bende üstümü çıkardım.Vücudumdaki yaraları görmüş olacak ki yataktan kalmaya çalıştı.

"Felix sorun yok hadi uyu sen."

Diyip onu tekrar geri yatırdım. Umarım sabah bunları hatırlamaz...

Sabah olduğunda Felix yanımda yoktu.Evi arayıp seslendikten sonra evde olmadığını anlayınca hemen aradım.Ama yüzüme kapattı.Ne olduğunu anlayamadan kapı açılma sesi duydum.Ne ara gitmişti ne ara anahtarları almıştı anlayamadım.

"Oh,şey açmadığım için özür dilerim markete gitmiştim.Aradığındaysa kapının önündeydim o yüzden açmadım."

Sessizliğimi korumuştum.

"Tamam o halde sana bir süprizim var onu söylersem affeder misin?"

"Ne olduğuna bağlı"

Poşetin içinden iki tane sarı saç boyası çıkarıp elinde sallayarak gülümsüyordu.Ona küs değildim sadece bişey olduğunu sandığım için korkmuştum.

"Neden 2 tane?"

"Beraber sarışın çıtırlar olacağız!!!"

Şaşkın şaşkın bakarken yanıma geldi ve
"İstemiyor musun yoksa?"Diyip dudaklarını büzdü.

"Niye istemeyeyim hadi boyayalım."

"Hahaa kaçamazsın önce kahvaltı edeceğiz,onun için de bişeyler aldım merak etme!"

Gerçekten yemek istemiyorum.Ama onu kıramam.
Bu yüzden onaylar anlamda başımı salladım.

"Peki ne yapıyoruz?"

Heyecanla "Pankeekkk"diye yanıtladı.

Heyecanlı halleri çok tatlıydı.

Ellerimizi yıkadıktan sonra mutfağa geçtik.
Felix kollarımı kıvırmamı istiyordu.Nedenini anlayamamıştım.Yoksa dün gece gördü mü diye düşünüyordum.

"Hyun hadi ama madem kollarını kaldırmayacaksın bana yardım edemezsin git başka bişey yap"

Tripliydi.Ama açıkçası umrumda değildi.Kollarımı o şekilde görmesi onu daha çok üzerdi.

"Sen devam et ben hemen geliyorum."

Diyip odama çıktım ve kollarıma kapatıcı sürdüm.
Yeni olanlar yanıyordu ama yapacak bir şey yok başka çarem yoktu.

"Ben geldiiimm" Diye girdim içeri ama hala tripliydi.
Kollarımı sıvayıp arkasından yaklaşıp beline doladım kollarımı.

Felix :

Muhtemelen dünü hatırlamadığımı düşünüyor ama hatırlıyorum.Vücudundaki tüm o kemer kırbaç izleri, kollarındaki jilet izleri...Hepsini hatırlıyorum.

Did I Deserve This ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin