Uyarı ‼️‼️
Bölümün başı Taekook smut olacak, rahatsız olacaklar atlayıp, Sope çiftine geçiş yapabilirler.
İyi okumalarr.🤍🤍
^_^
"2 senedir senden hoşlanıyorum ben."
Taehyung bu kurduğum cümleler karşısında önce şaşırmış, sonra ise omuzlarımdan geriye itip beni duşakabin camına yaslamıştı. Anlatırken dayamamayıp akıttığım bir kaç damla gözyaşımı silmiş, gözlerime öpücükler bırakmıştı.
Alnımı alnına yaslamıştım. Kalbim göğsümü yırtıp dışarıya fırlayacaktı sanki. Bir süre ortamda sadece nefes seslerimiz vardı. İlk adımı atan bu kez ben olmuştum, tekrar.
Beni yasladığı camdan ayrılmış, yerine onun sırtını geri yaslamıştım.
Taehyung, seninle sevgili olabilir miyim..?
Gözleri dolmuştu. "Hayır hayır sakın." Gözlerini sildim hemen. Su attım yüzüne.
Senelerdir bunu sormanı bekliyorum, evet. Sevgilim olabilirsin, sevgili olabiliriz.
"O zaman gelini öpebilirim ha?" Pardon, seme bendim bir kere. Jeon Jungkook asla altta olamazdı. İmkânı yok.
"Gelin olan sensin tatlım, ben seni öpücem." Yaklaştığımda alnımdan hafif itmişti. "İkimizde sekeyiz sanırsam, olur buna da okeyim ben." Gülümsemiş benden önce atılıp dudaklarımı ele geçirmek istercesine sömürmeye başlamıştı.
Daha neler olduğunu anlayamadan sırtım sıcak suyun, ağırlıklı aktığı yönde ki cama yaslanmıştı. Elleri belimden kalçama kaymış, kendine çekmek, ve bastırmak için kullanıyordu.
Ufak iniltiler çıkartıyorduk ikimizde. Çoğunlukla ben tabi.
O kadar ani olmuştu ki, ellerimi nereye koyacağımı şaşırmıştım. En sonunda omuzlarına tutunurken bulmuştum kendimi.
Bir süre sıcak suyun ve buharın altında sadece öpüşmüştük, yılların hasretini çıkartmıştık sanki. Sadece öpüşme ile kalır sanıyordum, ta ki Taehyung beni kucağına alana dek.
Hızla boynuna sarılmış ve bacaklarımı beline dolamıştım. "Bugün altımdan seyredeceksin beni." dedi sırıtarak.
Sırtım cama yaslı iken, tek eliyle kolayca beni tutmuş, diğer elini geri çekmişti. Az çok ne yapacağını anlamıştım ki dudaklarımı araladım.
Memnun olmuş ifade ile orta ve işaret parmaklarını birleştirip ağzımın içine gönderdi. Zaten ıslak olan parmaklarını, bende ekstra ıslatmıştım.
Yeterince ıslandığında ağzımdan çekmiş, kalça arama, içime yollamıştı parmaklarını.
Anında parmak uçlarım kasılmış, belim gerilmişti. Parmağıyla daracık olan deliğimi genişletmek için hareketler yaparken, ben ise kulağına çeşitli inlemeler sunuyordum.
Artık hazırdı sanırsam, beni kucağından indirmiş yüzümü cama yaslamıştı. Kafamı yana çevirip onu izlediğimde kendi penisini sıcak suyun altında ıslattığını görmüştüm. Deseydi bende yapardım, tch.
"AHmm, haber verir bi insan huuh." Birden girmişti içime. Öküz. Gelgitlerine başladığında hâlâ biraz dar olmamdan kaynaklı canım acıyordu. Bunu da inlerken çıkarttığım ses tonuyla anlaşılır hâle getirmiştim.
Taehyung tek elini belime sarmış kalçamı daha da öne çıkartırken, bir yandan beni sıkıca tutuyordu. Geri çekildi, en ucu girişte kalana kadar. Sonrasında, "Hazır mısın?" diye sordu fakat cevabımı beklemeden en derinime kadar itti kendisini.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Protector - {Sope}
FanfictionYoongi delisi olduğu bu minik köpeğin, aslında ruh eşi olduğunu nereden bilebilirdi ki. ••• {Sope} { Top Yoongi - Bottom Hoseok } { Yan ship taekook, nammin } ( Küfür, argo, +18 içerir. ) TAMAMLANDI